سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
سفر رهبری به کردستان

حوزه/ استاندار کردستان با اشاره به اینکه سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به کردستان نقطه عطفی در تاریخ این خطه محسوب می‌شود، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با سفر به استان کردستان مسیر خدمت رسانی مسئولان و دولتمردان به این دیار را هموار نمودند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، اسماعیل زارعی کوشا امروز در مراسم «لاله‌های آسمانی» که با محوریت گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگران و شهدای تاثیر آغاز در آزادسازی شهر سنندج در مجتمع امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: از همان روزهای نخستین تجاوز رژیم بعث، استان کردستان با عوامل تجزیه طلب و ضدانقلاب روبرو بود.

استاندار کردستان بیان داشت: در طول ۸ سال دفاع مقدس بیش از ۵۴۰۰ شهید بومی و ۱۸ هزار شهید غیربومی در استان کردستان در راه دفاع از انقلاب اسلامی جان خود را از فدا داده‌اند و به شهادت رسیدند که از این میان می‌توان به شهادت بیش از هزار پیشمرگ مسلمان کُرد اشاره داشت.

زارعی کوشا در ادامه سخنان خود عنوان کرد: مردم کردستان از ابتدای انقلاب همواره با سختی‌ها و رنج‌های بسیاری روبرو بوده اند ولی هرگز این رنج‌ها و سختی ها اجازه نداده است که ولایت مداری و دفاع از نظام را کنار بگذارند بلکه مردم این دیار با تقدیم عزیزان و فرزندان خود ثابت کردند که مردمانی وطن دوست و طرفدار این نظام مقدس هستند.

زارعی کوشا با اشاره به اینکه استان کردستان شایسته خدمات بیشتر از سوی دولت‌ها است، بیان کرد: خوشبختانه دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به کردستان دارد و تاکنون رئیس جمهور سه سفر استانی به این خطه داشته‌اند که این نشان دهنده توجه دولت به این استان دارد.

استاندار کردستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در آستانه سالروز سفر مقام معظم رهبری در ۲۲ اردیبهشت ماه سال ۸۸ به استان کردستان هستیم، گفت: در چنین ایامی استان کردستان میزبان قدم‌های مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی بود.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به کردستان نقطه عطفی در تاریخ این خطه محسوب می‌شود، یادآور شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با سفر به استان کردستان مسیر خدمت رسانی مسئولان و دولتمردان به این دیار را هموار نمودند و همین امر باعث شد که برخی از فرصت طلبان نتوانند توطئه چینی و تلاش برای ایجاد تفرقه در استان را عملی کنند.

استاندار کردستان در ادامه ضمن تقدیر از رشادت‌های شهدای پیشمرگ مسلمان کُرد در دفاع از انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: مردم کردستان تمام وجود خود را برای دفاع از این انقلاب قدیم کرده‌اند؛ لذا مردمان این دیار شایسته بهترین خدمت‌ها از سوی دولت‌ها هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha