دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
پژوهشکده باقرالعلوم علیه‌السلام

حوزه/ پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم علیه‌السلام وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی با ۱۸۰ عنوان اثر در سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور یافته است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی در حال برگزاری است.

پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم علیه‌السلام با ۱۸۰ عنوان اثر علمی و پژوهشی در این نمایشگاه بین‌المللی حضور دارد.

ره یافتگان، مجموعه مقالات توسعه فرهنگ دینی، فرهنگ‌نامه فلسفه غرب، فرهنگ‌نامه فلسفه اخلاق، فرهنگ‌نامه کلام جدید، فرهنگ‌نامه کلام اسلامی، فرهنگ‌نامه فلسفه اسلامی، فرهنگ‌نامه اندیشه اسلامی، سناریوپردازی آینده‌های تبلیغ دین، شماره ۱ تا ۵ فصلنامه جمهور، اطلس ترکیه، مجاهد اربکان، قد قامت المدرسه و با مامانت بیا از جمله جدیدترین آثار تولید شده پژوهشکده در این غرفه عرضه شده است.

از دیگر آثار جدید پژوهشکده تبلیغ و مطالعات باقرالعلوم علیه‌السلام می‌توان به آداب و احکام آبزیان، پندار برساخته، بسیج زنان آمریکای لاتین، پرچمداران هدایت، مرآت انقلاب، تلاش فرهنگی با دستان خالی، فرهنگ جامع سخنان پیامبر اعظم (ص)، پلمب، آقا روح‌الله، حاج آقا روح‌الله، لله، حکمرانی نوین جلد ۱ و ۲، مکتب امام خمینی به روایت رهبر معظم انقلاب، تأملی در مناسبات اندیشه دین، در سایه روشن تبلیغ، حیات معرفتی مسلمان مسئول و درآمدی بر لایه‌های دانش اشاره کرد.

همچنین سیاحت سیل، سخت شیرین، مغناطیس حسین علیه‌السلام، درست مثل یک زن، از حکمت و معنویت، هیئت و دانشگاه، طعمه هتل هیلتون، دخترم چادر نمی‌پوشد، حال و آینده مسلمانان در اروپای غربی، درسنامه فقه تبلیغ جلد ۱ و ۲، درآمدی بر نظریه حاکمیت نوین در مکتب امام، دیالکتیک سینما و جامعه، طرح کلی رسالت دانشجویی، مردم‌شناسی فرهنگ مذهبی ایرانیان، اینجا خانه عشق است و اسطوره حاج قاسم و بازسازی هویت ملی ایرانیان از دیگر عنوان‌هایی است که در این غرفه به چشم می‌خورد.

غرفه پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم علیه‌السلام در شبستان مصلی، راهرو ۱۰، شماره ۱۹۸ واقع شده و از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب پذیرای پژوهشگران، دانشجویان، طلاب علوم دینی و دیگر علاقه‌مندان مطالعه در عرصه دین است.

برای خرید اینترنتی آثار پژوهشکده در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به این لینک مراجعه کنید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha