یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
کد خبر: 315636
۱۵ تیر ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۷

سومین نشست مبلغان نخبه و برتر دفتر تبلیغات اسلامی، با حضور آیت الله العظمی مکارم شیرازی، در مدرسه علمیه امیر المومنین(ع) قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، رییس دفتر تبلیغات اسلامی، صبح امروز 15 تیرماه در طی سخنانی در این نشست، هدف از تشکیل این جلسات را ارتقاء سطح کیفی و کمّی مبلغین و دریافت منّویات مراجع معظم تقلید و علمای برجسته حوزه های علمیه عنوان کرد.

حجت الاسلام و المسلمین احمد واعظی ادامه داد: این جلسات نتایج سودمند و مفیدی دارد و ما مفتخریم در در محضر مرجع عالیقدر حضرت آیت الله مکارم شیرازی هستیم و مواردی را به سمع و نظر معظم له برسانیم.

وی با اشاره به مطالب مطرح شده در دومین جلسه نخبگان مبلغ که در محضر حضرت آیت الله جوادی آملی برگزارشد، خاطرنشان کرد: یکی از مواردی که در جلسه قبل مطرح  گردید، بحث تاسیس تشکّل خطبا بود؛ دفتر تبلیغات نمی تواند در این زمینه موسس و متکفل باشد، ولی می تواند حامی و حمایت کننده موسسین و اعضای آن باشد.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی ابراز داشت: آمادگی داریم با معرفی تعداد 5 نفر و انتخاب هیئت مدیره، از راه اندازی این تشکّل حمایت مادی و معنوی داشته باشیم و کار را برای انسجام هر چه بیشتر مبلغین نخبه آغاز نماییم.

حجت الاسلام والمسلمین واعظی افزود: با راه اندازی این تشکّل، به طور یقین بسیاری از مسائل و دغدغه های تبلیغی در سراسر کشور مرتفع می گردد.

برپایه این گزارش، همچنین در این نشست، خطبا و وعاظ نخبه استان های مختلف به نظرات خود را پیرامون مسائل فرهنگی و تبلیغی بیان کردند.

انتهای پیام   

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha