دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
آیت‌‌الله خاتمی

غربی ها حامی بزرگترین تروریست دولتی یعنی رژیم صهیونیستی هستند و با کمال وقاحت از گروهک تروریستی منافقین که 17 هزار نفر از هموطنان خود را بدون هیچ گناهی در کوچه و خیابان به خاک و خون کشیدند، حمایت می کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه آیت الله سید احمد خاتمی، امروز در اجتماع اعتراض آمیز طلاب و روحانیون در مدرسه فیضیه قم در محکومیت قعطنامه اتحادیه اروپا، گفت: طلاب و روحانیون، مرزبانان واقعی حریم دین هستند و حضور آنها در این اجتماع اعتراضی علیه بیانیه مداخله‌جویانه پارلمان اتحادیه اروپا، در همین مسیر است.

امام جمعه موقت تهران افزود: 50 سال قبل در همین مدرسه فیضیه، امام خمینی ندای مبارزه با طاغوت را سر دادند و امروز نیر حوزویان، پرچم دفاع از اسلام و انقلاب را برافراشته اند و تا پای جان نیز ایستاده اند.

وی با اشاره به بی‌شرمی اروپایی ها، ادامه داد: پارلمان اتحادیه اروپا در بیانیه 23 ماده ای خود، در امور داخلی ایران دخالت کرده و در مواردی که اسلام آنها را حرام اعلام کرده نیز وقیحانه دخالت کرده و خواستار کنار زدن این احکام است که از جمله آنها می‌توان به حمایت از همجنس‌گرایی اشاره کرد.

عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری اضافه کرد: برخی اعلام می‌کنند لفظ همجنس گرایی در این بیانیه ذکر نشده، درصورتی که این مسئله طور شفاف اعلام شده و آنها می‌گویند که ایران باید اجازه دهد که اینجا نیز مثل غرب گرفتار آلودگی‌های جنسی شود، ولی این آرزو را به گور خواهد برد.

عضو جامعه مدرسین حوزه یادآور شد: اروپایی ها در بخشی از بیانیه خود ما را متهم به نقض حقوق بشر کرده و فراموش کرده‌اند که خود در طی 2 جنگ جهانی، میلیون ها انسان را از بین بردند.

وی تصریح کرد: آنها حامی بزرگترین تروریست دولتی یعنی رژیم صهیونیستی هستند و با کمال وقاحت از گروهک تروریستی و جانی منافقین که 17 هزار نفر از هموطنان خود را بدون هیچ گناهی در کوچه و خیابان به خاک کشیدند، حمایت می کنند.

آیت الله خاتمی خاطرنشان کرد: آنها حامی تروریست‌های ناجوانمرد، بی دین و وحشی  در سوریه هستند که از هیچ جنایتی فروگذار نمی‌کنند؛آنان حامی حکومت سرکوبگر بحرین هستند که به جان ملت خود افتاده است!

عضو شورای عالی حوزه های علمیه تصریح کرد: تبعیض در کشورهای غربی و اروپایی موج می‌زند و فریاد مردم از بی‌عدالتی سران این کشورها بلند است و با اتهام نقض حقوق بشری علیه ایران، به دنبال فرافکنی هستید.

امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: این بیانیه در حقیقت در حمایت از فتنه‌گران داخلی و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی صادر شده است، ولی وقتی که چنین جنایت‌کارانی از فتنه‌گران حمایت می‌کنند، باید گفته که این بیانیه لکه ننگ دیگری برای آنان است.

عضو خبرگان رهبری یادآور شد: آنها به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی هستند و هیچ هدف دیگری ندارند، به  طوری که در فتنه 88 به دنبال براندازی نظام بودند، ولی نتوانستند. در اوکراین هم با همین حربه براندازی کردند.

وی با تاکید بر این که ملت ایران اجازه هیچ گونه دخالتی به مستکبران نخواهد داد، ابراز داشت: آنها گفته‌اند که می‌‌خواهند در ایران دفتر تاسیس کنند، ولی بدانند که ملت اجازه ایجاد دفترخانه جاسوسی رسمی دیگری را در ایران نخواهد داد، شاهد این مدعا نیز ملاقات خانم اشتون با فتنه‌گران است.

آیت الله خاتمی یادآور شد: مسئولین نباید اجازه دهند که سفارتخانه کشوری به جاسوسخانه تبدیل شود؛ ما مهمان فضول نمی‌خواهیم. آنها می‌خواهند به قصد فضولی  به اینجا بیایند.

عضو جامعه مدرسین حوزه با انتقاد از ساده‌انگاری برخی رسانه‌ها نسبت بیانه اتحادیه اروپا، گفت: آنها به دنبال ریشه‌کنی نظام هستند و باید در مقابل آنان ایستاد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با حمایت از دولت در ادامه اصلاح نظام اقتصادی کشور، گفت: ما از هر کار خوبی که انجام شود، حمایت می‌کنیم، چون می‌دانیم همه دولت‌های بعد از انقلاب قابل احترام بوده و از کارهای خوب آنان حمایت کرد و از مشکلات انتقاد می‌کنیم.

استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: مراجع عظام تقلید نیز مردم را به در نظر گرفتن شرایط اصلی دریافت یارانه تشویق کرده‌اند و توصیه کرده اند کسانی که داری تمکن مالی هستند از دریافت یارانه که حق افراد نیازمند است، خودداری کنند.

وی به مذاکرات هسته ای نیز اشاره کرد و گفت: دولتمردان در همان چارچوبی که مقام معظم رهبری ترسیم کرده‌است، مذاکره می‌‌کنند و ما حامی آنها هستیم.

عضو شورای عالی حوزه تاکید کرد: نباید در مقابل دشمنان و مواضع اهانت‌آمیز آنان نرمش نشان داد، بلکه باید با همان لحن، جواب آنها را داد؛ اگر اوباما و وزیرخارجه آمریکا به ما توهین می‌کنند باید جواب آنها را در همان سطح بدهیم. به قول امام راحل مثل آمریکا چون سگی است که اگر از پارس او بترسید و فرار کنید شما را خواهد گرفت ولی اگر جلوی او بایستید کاری نمی‌تواند بکند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha