دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام فقیه بوشهر

معاون آموزش و پژوهش مدیریت حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به برگزاری دور نهایی المپیاد علمی طلاب کشور از حضور طلاب بوشهری در این رقابت ها خبرداد.

معاون آموزش و پژوهش مدیریت حوزه علمیه استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار سرویس استانهای خبرگزاری حوزه، با اشاره به برگزاری برنامه های آموزشی در این حوزه  اظهارداشت: حوزه علیه بوشهر علاوه بر اجرای برنامه های آموزشی ابلاغی از سوی مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور ، اقدامات جانبی بسیاری نیز مدون کرده که خروجی این برنامه ها به تربیت طلاب توانمند منجر شده است.

حجت الاسلام حسین فقیه، در همین راستا از موفقیت طلاب بوشهری در مسابقات علمی مدارس در سطح کشور خبر داد وی افزود: پس از اعلام نتایج مرحله دوم مسابقات علمی طلاب مدارس تحت پوشش مدیریت حوزه های علمیه برادران سراسر کشور در سال تحصیلی 93-92 مرحله استانی در سراسر کشور، چهار نفر از استان بوشهر برگزیده شدند.

وی اضافه کرد: در مقطع ادبیات عرب دو نفر، در مقطع سطح دوم حوزه یک نفر، در سطح چهار نیز یک نفر برگزیده شدند که حجت الاسلام باقر آزادبخت به عنوان نفر اول مسابقات کشوری در مرحله استانی از استان بوشهر انتخاب شد.

معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه بوشهر خاطرنشان ساخت:  مرحله نهایی و کشوری این مسابقات و المپیاد علمی طی یک اردوی علمی فرهنگی در تاریخ 26 مرداد ماه 93 برگزار و کلیه افراد برگزیده شده به اردوی تابستانه دعوت خواهند شد که در این راستا طلاب بوشهری با آمادگی بسیار بالا در این رقابت ها حضور خواهند داشت.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha