یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
آیت‌الله موحد فارس

حوزه/مدیرحوزه علمیه خواهران استان فارس تاکید کرد: آثار و برکات حوزه های علمیه در مظلومیت به سر می برد و باید با بکارگیری ابزارهای تبلیغاتی و اطلاع رسانی مناسب این برکات را به جهان معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» آیت الله شیخ علی موحد، امروز در نشست فصلی مدیران استانی حوزه های علمیه خواهران کشور که در قم برپا شده است، اظهارداشت: آنچه امروز در جامعه اسلامی به خوبی نقش آفرینی می کند و جامعه از نعمت وجودی آن بی اطلاع است، خدمت رسانی و تلاش طلاب موفق حوزه های علمیه خواهران در پست ها و مسئولیت های مختلف جامعه می باشد.

وی افزود: حضور بانوان مبلغه و سخت کوش حوزه های علمیه در سطح جامعه و به ویژه رسانه ملی یکی از آثار موفق و ارزشمند حوزه های علمیه خواهران می باشد که متاسفانه چندان به معرفی این مهم پرداخته نشده است.

آیت الله موحد تصریح کرد: امروز همه انسانها شیفته خداشناسی، بندگی و پاکی هستند و بانوان در سایر جوامع باید از این مولود مبارک انقلاب اسلامی مطلع و با خبر باشند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس در بخش دیگری از سخنانش، پژوهش، تحقیق و تفکر را از ویژگی های بارز خواهران طلبه عنوان کرد و گفت: امروز کارشناسان و صاحبنظران تراز اولی در جامعه حضور دارند که همگی دانش آموخته این حوزه مبارک می باشند.

وی در پایان اظهار داشت: شکل گیری حوزه علمیه خواهران یکی از اهداف انقلاب و نظام بود که بحمدلله تحقق یافت ولی باید برای ادامه مسیر برنامه های همسو و همگام با دغدغه های جامعه ترتیب داد.

انتهای پیام   17/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha