دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شیخ نعیم قاسم

حوزه/ شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان تاکید کرد: محور مقاومت همان محور امام حسین (ع) و محور حق علیه باطل است و ما به موضع امام حسین (ع) متمسک خواهیم شد و از آن پیروی خواهیم کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان در سخنان خود در شب دوم محرم گفت: برخی دنبال این هستند که از مسئولیت و موضع خود شانه خالی کنند و اینان پیرو هوای نفس هستند. وی تاکید کرد: هر کس که موضع می گیرد باید با توجه به ضوابط و قانون این کار را انجام دهد.

شیخ قاسم با اشاره به اینکه مقاومت از هیچ کس چیزی نمی خواهد و معتقد است که حمایت از راه حق، مایه پیروزی همگی می شود، تاکید کرد: ایران یک نمونه ی حسینی است و این مسئله برخی را آزار می دهد، اما باید بگویم که هر کسی با ایران مواجه شد، شکست خورد و نابود شد.

وی افزود: امروز محور مقاومت با چالش های بزرگی رو به روست اما صاحب حق است و ما اطمینان داریم که پیروز خواهد شد.

معاون دبیر کل حزب الله تصریح کرد: محور دشمنان مقاومت، به حرکت تجاوزکارانه خود ادامه می دهد و مرتکب جنایت های مختلفی می شود، اما طولی نخواهد کشید که ببینیم گرفتار مصیبت شده و رو به فروپاشی است. هم چنین تاکید کرد: محور مقاومت همان محور امام حسین (ع) و محور حق علیه باطل است و ما به موضع امام حسین (ع) متمسک خواهیم شد و از آن پیروی خواهیم کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha