یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
دیدار جمعی از اعضای مجمع ملی فعالان امر به معروف و نهی از منکر استان با نماینده ولی فقیه در خوزستان

حوزه/ امام جمعه اهواز خطاب به مسئولان، دست اندرکاران در ایران اسلامی و استان خوزستان و آمران به معروف و نهی از منکر تأکید کرد که مردم را باید عائله خودمان بدانیم و با این نگاه شاهد تغییر در رفتارها خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، جمعی از اعضای مجمع ملی فعالان امر به معروف و نهی از منکر در استان خوزستان با حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز دیدار کردند.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: دشمن برای انحراف جوانان به ویژه بانوان سرمایه گذاری کرده و قطعا در تمام سالیان انقلاب هر مسیری که احتمال می دادند که بتوانند آن را به زمین بزنند انجام داد اما موفق نشده اند.

وی گفت: در جنگ غزه تمام امکانات دشمن در جنگ در میدان بود و الان وارد ۸ ماه مبارزه شده اند و هنوز نتوانسته اند مجموعه ای که پرورش یافته مکتب انقلاب است را شکست بدهند که اینها نشانه صدور انقلاب اسلامی است.

امام جمعه اهواز درخصوص دو واجب الهی "امر به معروف و نهی از منکر"، ادامه داد: دشمن در کل کشور در حال کار کردن است و هجمه گسترده ای در تغییر مذهب و اعتقادات در حال انجام است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به آیه قرآنی «الَّذینَ إِن مَکَّنّاهُم فِی الأَرضِ أَقامُوا الصَّلاةَ وَآتَوُا الزَّکاةَ وَأَمَروا بِالمَعروفِ وَنَهَوا عَنِ المُنکَرِ وَلِلَّهِ عاقِبَةُ الأُمورِ»، گفت: چهار مأموریت عمده در تشکیل حکومت اسلامی از سوی خداوند متعال تعیین شده است. در صدر این چهار مأموریت اقامه نماز است. که سبب دوری از فحشا و منکر می شود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد به مسأله جمعیت و فرزندآوری اشاره کرد و گفت: خطرناک ترین جبهه با ایران اسلامی مسئله جمعیت است و این موضوع بسیار خطرناکی است که باید مورد توجه جامعه ایرانی قرار گیرد.

امام جمعه اهواز در پایان خطاب به مسئولان، دست اندرکاران در ایران اسلامی و استان خوزستان و آمران به معروف و نهی از منکر تأکید کرد که مردم را باید عائله خودمان بدانیم و با این نگاه شاهد تغییر در رفتارها خواهیم بود.

در این دیدار جمعی از اعضای مجمع ملی فعالان امر به معروف و نهی از منکر در استان خوزستان با حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان درباره راهکارهای عملیاتی احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر صحبت کردند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha