جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله مسعودی خمینی

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: بی شک حل مشکلات اقتصادی از جمله بیکاری، رکود و گرانی در سایه تحقق همه مولفه های اقتصاد مقاومتی میسر است و به خصوص این که با مفسدان اقتصادی که امتیازها و منافع را به خود و خانواده هایشان اختصاص داده اند به طور جدی مقابله شود.

آیت الله علی اکبر مسعودی خمینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به اینکه در آخرین روزهای سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل قرار داریم، اظهار داشت: همان طور که مقام معظم رهبری نیز اخیراً فرمودند مسئولان باید گزارش فعالیت های خود را در این خصوص به مردم و رسانه های جمعی اعلام کنند.

وی افزود: البته نه فقط این سال و سال گذشته؛ بلکه در سال های آینده نیز برای تقویت بنیه های اقتصادی کشور لازم است که اقتصاد مقاومتی به طور جدی در دستور کار مسئولان و دولتمردان باشد.

تولیت سابق آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) اضافه کرد: همان طور که رهبر معظم انقلاب نیز بارها فرموده اند اقتصاد مقاومتي به هیچ وجه معنا و مفهومش، حصار كشيدن دور خود و فقط انجام يك سری كارهاي تدافعي نيست؛ بلكه اقتصاد مقاومتي سبب می شود که نشاط و پویایی در بدنه های اقتصادی کشور ایجاد شده و با مقاوم سازی اقتصاد، جامعه در برابر تهدید و فشار دشمن ایمن و توانمندتر شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم مردمی بودن اقتصاد را یکی از ارکان اصلی و مولفه های کلیدی اقتصاد مقاومتی برشمرد و گفت: در کنار بحث مردمی بودن اقتصاد، باید زمینه و شرایطی فراهم شود که بتوانیم به خوبی با مفاسد اقتصادی مقابله کرده و ریشه های فساد و تبعیض و رانت خواری را برچینیم.

آیت الله مسعودی خمینی بیان داشت: بی شک حل مشکلات اقتصادی از جمله بیکاری، رکود و گرانی در سایه تحقق همه مولفه های اقتصاد مقاومتی میسر است و به خصوص این که با مفسدان اقتصادی که امتیازها و منافع را به خود و خانواده هایشان اختصاص داده اند به طور جدی مقابله شود.

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha