جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
علوی

حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: برخی افراد چنان عقیده بالایی دارند، همیشه دنیا را حجاب می دانند و عده ای به عکس هستند و به حدی خلاف درگفتار دارند که مایه تاسف است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»  معظم له  در جمع مدیران حراست واحدهای مختلف جهاددانشگاهی  اظهارداشتند: خداوند متعال در آیات الهی بیان می دارد گوش دادن همراه با دل دادن به آن سخن است که کارگر واقع شده و ثمربخش خواهد بود. باید به گونه ای باشد که در دیدارهایی که فعالان اجتماعی و علمی و سیاسی در دیدار بزرگان حاضر می شوند هم گوش دهند و هم قلبشان با آنها باشد.

ایشان خاطرنشان کردند: یاران امام حسین(ع) گوش جان دادند که این گونه شیفته امام(ع) شدند و در روز امتحان امام را گرفتند و غیر ایشان را وانهادند و تا آخرین لحظه کوچکترین شبهه ای نداشتند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی بیان کردند: اصحاب امام حسین(ع) از اصحاب امام علی(ع) هم بهتر بودند کسانی که حتی زره را هم نمی بستند و برای شهادت مسابقه می گذاشتند.

استاد خارج فقه حوزه خاطرنشان کردند: برخی افراد چنان عقیده بالایی دارند، همیشه دنیا را حجاب می دانند و عده ای به عکس هستند و به حدی خلاف درگفتار دارند که مایه  تاسف است.

ایشان گفتند: کسی نباید به حسب این که الان پیش قدرت نشسته است به خود مغرور شود، زیرا کارهای انسان می تواند انسان را به منجلاب کشیده و به جهنم ببرد.

این استاد خارج فقه حوزه خاطرنشان کردند: کسانی که دارای کمالات اجتماعی بیشتر هستند، مسئولیت بسیار بیشتری نیز دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha