شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین مجتبی کلباسی

حوزه/ دبیر ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی از برگزاری تجمع 6 هزار طلبه و دانشجو در روز 9 ربیع‌الاول سالروز آغاز امامت ولیعصر(عج) با عنوان بیعت با امام زمان(عج) در مسجد مقدس جمکران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام و المسلمین مجتبی کلباسی در حاشیه دیدار اعضای ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی با آیت الله العظمی جوادی آملی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی با هدف هماهنگی و هم افزایی فعالان عرصه مهدویت برای قرار گرفتن فرهنگ مهدویت و انتظار و رفع انحرافات و دفع آسیب‌ها به منظور ارتقا سطح کیفی و کمی فعالیت‌های مهدویت تشکیل شده است.

وی بیان کرد: این ستاد بالغ بر 22 عضو دارد که عمده آن‌ها مجموعه‌ها، مؤسسات مهدوی هستند که در زمینه‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی مهدویت فعالیت می‌کنند.

رئیس مرکز تخصصی مهدویت با اشاره به فعالیت‌های مهم این ستاد گفت: برگزاری جلساتی برای هماهنگی فعالیت‌های مهدویت به ویژه ایام مهدویت، تدوین برنامه‌های پیشنهادی برای ایام مهدویت به خصوص نیمه شعبان و نهم ربیع‌الاول و ارسال به مسئولین کشوری و مهدوی، برگزاری برنامه‌های آموزشی دوره‌های مهدویت در سراسر کشور با همکاری اعضا، تولید و پخش بروشورهای متنوع مهدویت و تجمع طلاب و دانشجویان در مسجد مقدس جمکران بخشی از فعالیت‌های مهم این ستاد است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha