جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
پیامبر

حوزه/ روحانیون، اساتید و طلاب استان لرستان، در تجمع اعتراض آمیزی توهین نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر مهربانی ها حضرت محمد(ص) را محکوم کردند.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، روحانیون، اساتید و طلاب استان لرستان، پیش از ظهر امروز در اعتراض به توهین نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر مهربانی ها حضرت محمد مصطفی(ص)، در حوزه علمیه کمالیه خرم آباد تجمع کرده با سر دادن شعارهایی چون "لبیک یا رسول الله(ص)"، "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر فرانسه" و ... این اقدام موهن و بی شرمانه را محکوم کردند.

 دبیر جامعه روحانیت استان لرستان در این مراسم با محکوم کردن اقدام موهن و زشت نشریه فرانسوی، این عمل را توطئه رژیم غاصب صهیونیستی دانست و گفت: هدف از این اقدامات تفرقه افکنی بین مسلمانان است.

حجت الاسلام سید عیسی موسوی، ترس و غرب از گسترش  اسلام را از دیگر دلایل توهین به مقدسات مسلمانان ذکر کرد و افزود: مسلمانان باید با اتحاد و همدلی و حفظ وحدت در برابر این توطئه ها بایستند.

وی با اشاره به این که اهانت به پیامبر گرامی اسلام(ص) نماد توهین به تمام ادیان است، خاطرنشان کرد: امروز همه باید مسئولیت خود را در این امتحان بزرگ به انجام برسانند و در مقابل توطه های استکباری و حرکت های افراطی بایستند.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha