جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خبر گزاری حوزه

حوزه/ معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران از تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران تا پایان فروردین خبرداد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، به نقل از روابط عمومی حوزه‌ خواهران، محمود خالقی با اشاره به اتمام مهلت ثبت نام ورود به مقطع تحصیلی سطح سه و چهار (کارشناسی ارشد و دکترا) گفت: به منظور فراهم کردن امکان ثبت نام علاقه‌مندان، مهلت ثبت نام در فراخوان عمومی پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در سطح دو (کارشناسی) تا پایان فروردین تمدید شده است.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام فراخوان پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران از طریق پورتال www.whc.ir امکان‌پذیر است، ادامه داد: 370 واحد حوزوی سطح دو (کارشناسی) در سراسر کشور به منظور پذیرش داوطلبان اعلام ظرفیت کرده‌اند.

معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران اضافه کرد: ثبت نام در مقطع تحصیلی عمومی از میان دارندگان مدرک دیپلم و بالاتر انجام می‌گیرد. البته تعداد اندکی از واحدهای حوزوی داوطلبان را با مدرک سیکل پذیرش می‌کنند.

وی با بیان اینکه پذیرش در مقطع عمومی حوزه‌های علمیه خواهران بدون آزمون ورودی انجام می‌شود ادامه داد: سنجش علمی این داوطلبان از طریق بررسی سوابق علمی در دوره دبیرستان انجام می‌شود و پس از سنجش علمی دارندگان بالاترین امتیازات به مصاحبه اخلاقی رفتاری معرفی می‌شوند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
    0 0
    سلام علیکم. آیا ثبتنام حوزه علیمه برادران هم تمدید شد؟ ممنون از پاسخ
  • رضا IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
    0 0
    سلام به برادران و خواهران من یک سوال داشت. میخواستم بدونم فقط ثبت نام خواهران تمدید شده ؟؟؟ یا برای برادران هم تمدید شده تا اخر فروردین؟؟! خواهشمندم سریعا به سوال من پاسخ دهید.