جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
بانوان

مدیر تبلیغ معاونت فرهنگی و تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران از برگزاری دوره تکمیلی تربیت مربی ارزیاب سخنرانی دینی، در قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام سیدمحمود صانعی، مدیر تبلیغ حوزه‌های علمیه خواهران اظهار داشت: اين دوره به منظور بومی‌سازی مربیان ارزياب سخنراني در هراستان‌، با حضور20 نفر از مربيان برگزیده دوره‌های تكميلي تربیت مربی فن خطابه، به صورت کارگاهی در شهر مقدس قم برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری مراحل مقدماتی، متوسطه و تکمیلی دوره تربیت مربی فن خطابه در قالب حضوری و غیرحضوری، ادامه داد: این دوره از سال 90 تاکنون آغاز شده و حدود 300 نفر موفق به شركت در دوره تكميلي آن شده‌اند.

مدیر تبلیغ حوزه‌های علمیه خواهران اضافه کرد: در دوره تربیت مربی ارزیاب سخنرانی دینی، ابتدا سرفصل‌هاي آموزشي از قبيل مديريت وكنترل كارگاه، بيان نكات مهم كليدي و كاربردي در بيان نقاط قوت و ضعف سخنراني، بررسي عوامل موثر روانشناختي در قدرت تشخيص مربي ارزياب، بيان معيار و ملاك‌‌های ارزيابي سخنراني و بيان شيوه سطح‌بندي مبلغان با توجه به محتوا و روش اجرا شده در سخنراني‌، توسط استاد ارائه شد و سپس مربيان، سخنراني كاملي را ايراد کردند و نقاط قوت و ضعف آنان در سخنراني، توسط مربيان مورد نقد و بررسي قرار گرفت و در نهايت استاد جمع‌بندي را از تمام موارد ذكر شده بيان کرد.

حجت‌الاسلام صانعی خاطرنشان کرد: دوره تربیت مربی ارزیاب سخنرانی با هدف ارتقای سطح مهارتی مربیان به منظور ارزیابی و سطح‌بندی  مبلغان حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد و انتظار می‌رود مربیان شرکت‌کننده در دوره بتوانند حوزه فعاليت و سطوح علمی مهارتی مبلغان را به منظور حضور و سخنرانی در دانشگاه‌ها، مدارس ، مجامع عمومي و...  ارزیابی و ساماندهي کنند.

براساس اعلام روابط عمومی حوزه های خواهران، وی در پایان افزود: در آینده تعداد دیگری از برگزیدگان دوره تربیت مربی فن خطابه،‌ برای شرکت در دوره تربیت مربی ارزیاب سخنرانی دینی دعوت خواهند شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha