جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام قاضی دزفول

حوزه / امام جمعه دزفول، در نخستین جلسه ستاد امر به معروف این شهرستان،گفت: توجه به مسأله حجاب باید در رأس امور فرهنگی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از خوزستان، حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول، در نخستین نشست ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دزفول در سال ۹۴ که در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، با بیان این که توجه به مسأله حجاب باید در رأس امور فرهنگی قرار گیرد، اظهار داشت: برای جامه عمل پوشاندن به این مهم باید فضا سازی و نصب تابلوهای شهری پیرامون حجاب با صورت ویژه تر و با محتوای بیشتری انجام شود.

وی در ادامه با بیان این که پاسخ گویی به سؤالات شرعی مردم یکی دیگر از ضروریات انجام کارهای فرهنگی است، تصریح کرد: امروزه با توجه به گسترش ابزارهای رسانه جمعی، لازم است از روش های بیشتری و نوین تری برای پاسخ گویی به سؤالات شرعی مردم استفاده کرد، که در همین زمینه راه اندازی سامانه پاسخ گوی به مسائل شرعی با همکاری سازمان مخابرات در دست اقدام است که در آینده ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

حجت الاسلام منصورکیانی، مدیر مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول، هم این نشست، با بیان این که دغدغه روحانیت در برهه کنونی توجه به مسأله حجاب است، اظهار داشت: بی حجابی تجاهر به فسق و گناهی نابخشودنی است و  نباید با داشتن ظرفیت های بسیار زیاد در مقابل دشمن منفعل شده و عقب نشینی کرد.

 آقای پرتویی، از فعالین فرهنگی شهرستان دزفول هم د رادامه این دیدار ، به ارایه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در سطح مدارس دزفول پرداخت و گفت: طرح عروسک با حجاب با مشارکت ۴۶ مدرسه ابتدایی اجراشده و تا کنون ۱۰ هزار عروسک باحجاب تهیه شده که به عنوان نمایشگاهی در امورتربیتی شهرستان در حال برگزاری است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha