شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 350009
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۵
حجت الاسلام لاکانی

حوزه/ ترویج و اشاعه اسلام ناب محمّدی(ص)، رسالتی مهم و حیاتی در جامعه اسلامی است که بایستی با حضور جدی در عرصه تبلیغ، رصد کردن آسیب ها و آفت ها این مهم محقق گردد .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گیلان ،حجت الاسلام والمسلمین لاکانی در حاشیه کارگاه دانش افزایی مبلغان طرح هجرت بلند مدت استان  که با حضور 70 نفرمبلغ در حال برگزاری است ، گفت ؛ برگزاری چنین دوره های در راستای ارتقای علمی  مبلغان می تواند بسیار موثر باشد. 

مدیر حوزه  علمیه استان گیلان افزود : مبلغان  باید از بصیرت بالای برخوردار باشند تا در زمان بحران و فتنه  بتوانند مسیر درست را تشخیص داده، راه و مسیر روشن را به مردم نشان دهند .

 این استاد حوزه افزود : ترویج و اشاعه اسلام ناب محمّدی، رسالتی  بسیار مهم و حیاتی در جامعه اسلامی است که بایستی با حضور جدی در عرصه تبلیغ، رصد کردن آسیب ها و آفت ها این مهم محقق گردد  .

به گفته وی، در حال حاضر با نفوذ و ترویج افکار التقاطی و نادرست در جامعه مواجه هستیم و  ارتقای سطح علمی  مبلغان ازشروط اساسی برای مقابله با این نوع افکار می باشد.  

مدیر حوزه علمیه استان گیلان، در پایان خاطرنشان ساخت: گردشگر پذیر بودن وضعیت فرهنگی و اقتصادی  گیلان شرایط خاصی برا ی این استان بوجود آورده  و مبلغین با استفاده از این فرصت برای رساندن پیام اسلام و انقلاب به آحاد جامعه در راستای اعتلای جامعه اسلامی گام های موثری بردارند.

  

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha