شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
14

حوزه/ مدیر حوزه علمیه گیلان به کاهش آمارجرائم و ناهنجاری ها با ورود روحانیت به این عرصه در سال های اخیر اشاره کرد و گفت : حوزه های علمیه درعرصه های فرهنگی و اجتماعی پتانسیل های فراوانی دارند و سازمانها و نهادهای مشغول در این عرصه می توانند از این ظرفیت ها بهره ببرند.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین  لاکانی در نشست با مسئولین یگان ویژه نیروی انتظامی استان گیلان  ابراز داشت : این سازمان  جایگاه خاصی در جامعه به جهت  فداکاری در راستای  حفظ و دفاع از جامعه وارزش های اسلامی  کسب کرده و این جای بسیار تقدیر و تشکر دارد . 

مدیر حوزه علمیه استان گیلان افزود : جایگاه امروز نیروی انتظامی در جامعه باعث تسلی ، آرامش و امنیت خاطردر آحاد  جامعه اسلامی شده است و  این منشا خیر برکات فراوان خواهد بود .

وی در ادامه به ظرفیت بسیار حوزه علمیه اشاره کرده و افزود :حوزه های علمیه درعرصه های  فرهنگی و اجتماعی  پتانسیل های  فراوانی  دارند و سازمانها و نهادهایی  که در این عرصه مشغول به فعالیت می باشند  می توانند از این  ظرفیت ها  بهره ببرند.

این استاد حوزه،به کاهش آمارجرائم و ناهنجاری ها  با ورود روحانیت به این عرصه در سال های اخیر اشاره کرد و افزود  : برای پیشگیری و جلوگیری از ناهنجاری های اجتماعی،  برخورد های سلبی  به تنهایی  جوابگو نیست ، بلکه بایستی از برخورد ایجابی بهره برد و  حمایت حوزه های علمیه در راستای پیشگیری از  جرائم  در سالهای اخیر  بسیار موثر بوده است.

رئیس عقیدتی سیاسی یگان ویژه گیلان هم  در ادامه این جلسه با اشاره به پرثمربودن ارتباط نیروی انتظامی  با حوزه علمیه تصریح کرد : این همکاری در اوقات بحران  نتایج بسیار پر فایده ای داشته  و کمک و مددکار جامعه انتظامی و مردم بوده است.

حجت الاسلام تبریزی  افزود :  در حال حاضر لزوم حضور روحانیون بصیر در این سازمان پیش از بیش خود را نشان می دهد و بایستی با گسترش  این همکاری منجر به اعتلای فرهنگ اسلامی در نیروی انتظامی  گردد.

در خاتمه فرمانده یگان ویژه گیلان، سرهنگ علیپور گفت : بسیار جای خرسندی است که با رویکردی جدید شاهد همکاری نزدیک بین حوزه های علمیه  و نیروی انتظامی هستیم و این امر باعث ارتباط خوب مردم با این سازمان شده است و ارتقای همکاری ها  سبب اعتلای فرهنگی  در جامعه خوهد گردید.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha