شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
رمضانی گیلان

بسیاری از دردها و آلامی که امروزه در بین آحاد جامعه اسلامی ایجاد شده است به علت تغییر روش زندگی بوده و با روآوردن به سبک زندگی اسلامی همه این آلام برطرف خواهد شد.

حجت الاسلام  رمضانی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در رشت، با اشاره به ضرورت تحمل سختی ها در عرصه تبلیغ دین،  گفت: شکیبایی و صبر  مسئله ای الهی و پاسدار انسان در مقابل هجمه های شیاطین جن و انس می باشد.

وی افزود : آدمی اگر در پیشامد ها و حوادث  تلخ  و شیرین که غارتگر  دین و ایمان اوست  هماهنگ با قواعد الهی مسائل را بگذراند  و آستانه بندگی خود را مستحکم تر نموده و به غیر خدا پنا ه نبرد   مورد رحمت و صلوات خداوند کریم قرار خواهد گرفت .

این روحانی طرح هجرت، با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص)  افزود : صبر به چهار بخش  اشتیاق ،هراس ،وارستگی و انتظار تقسیم می گردد که بایستی با اتکا و توکل تام به خداوند متعال  به دنبال امور در راستای رضای او  حرکت کنیم .

وی در ادامه به  انواع صبراشاره کرد و  افزود : صبربرای طاعت خداوند ،صبر در مقابل معصیت و گناه ،  صبر در مقابل بلا و مصیبت از انواع این فریضه است که با این آزمونه خداوند بندگان مقرب خودرا مشخص می کند .

وی در پایان به اشاره به تبلیغات مسمومی که امروزه برای فریب مردم توسط استکبار جهانی در جامعه اسلامی رو به ترویج است گفت : بسیاری از دردها و آلامی که امروزه در بین آحاد جامعه اسلامی ایجاد  شده است به علت تغییر روش زندگی  بوده و با روآوردن به سبک زندگی اسلامی  همه این آلام برطرف خواهد شد. 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha