جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حسینی راد یزد

حوزه/ معاون حوزه علمیه یزد تصریح کرد: آزادی خرمشهر تحقق وعده الهی بود که به دست توانای رزمندگان اسلام انجام گرفت و در واقع این آزادی فقط یک حادثه نبود، بلکه پیروزی، مقاومت و ایثار بر تمام قدرت‌های جهانی است.

حجت الاسلام سید مهدی حسینی راد در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در یزد با تبریک فرارسیدن سوم خرداد، سالروز آزاد سازی خرمشهر، گفت: به حق باید این روز را از ایام الله خواند، چرا که در این روز رزمندگان از مکتب جهاد، شهادت و فرهنگ عاشورا درس گرفتند و ثابت کردند که حسینیان زمان هیچ گاه تسلیم سلطه استکبار و ذلت و خواری نخواهند شد.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان یزد ادامه داد: آزادی خرمشهر تحقق وعده الهی بود که به دست توانای رزمندگان اسلام انجام گرفت و در واقع این آزادی فقط یک حادثه نبود، بلکه پیروزی، مقاومت و ایثار بر تمام قدرت‌های جهانی است.

وی تصریح کرد: فتح خرمشهر نشانگر قدرت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایمان و عشق به ولایت مردم همیشه در صحنه‌ای است که توانستند با اراده‌ استوار و ایثار و از خودگذشتگی شکست و روسیاهی دشمنان و مستکبران را در تاریخ ثبت کنند و استقلال، آزادی و صلابت این مرز و بوم را به جهانیان نشان دهند.

حجت الاسلام حسینی راد در پایان از اساتید حوزه خواست برای آشنایی طلاب با رشادت های رزمندگان و شهدا و ابعاد این پیروزی تاریخی، پیام حضرت امام خمینی (ره) به مناسبت عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر را برای طلاب تببین کنند.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha