پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت‌الاسلام انتظاری

حوزه/ مسلمانان جهان باید با حضور پرشور و مؤثر در این راهپیمایی روز قدس، به تکلیف شرعی و دینی خود که حمایت از مسلمانان مظلوم جهان است، عمل کنند.

حجت الاسلام و المسلمین انتظاری، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در تبریز، گفت: روز قدس روز وحدت مسلمانان جهان علیه استکبار جهانی است. در این روز،  همه ملت‌های آزادی‌خواه جهان به پا می خیزند و از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین دفاع می کنند.

وی افزود: ملت مظلوم فلسطین چشم به این حرکت‌ها و حمایت های مردمی دوخته‌اند و در این روز ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، انزجار خود را از صهونیست‌ها نشان خواهند داد و به حمایت از آنان خواهند پرداخت.

مدیر حوزه علمیه آذربایجان شرقی اضافه کرد:  مسلمانان جهان باید با حضور پرشور و مؤثر در این راهپیمایی روز قدس، به تکلیف شرعی و دینی خود که حمایت از مسلمانان مظلوم جهان است، عمل کنند، چرا که این روز در واقع روز وحدت و اتحاد مسلمانان جهان علیه رژیم سفاک و کودک کش صهیونیسم است.

وی با اشاره به بیانات امام راحل(ره) در خصوص روز قدس، گفت: روز قدس روز اسلام است. روز قدس، روزی است که اسلام را باید احیا کرد. روز قدس روزی است که باید به همه ابرقدرت ها هشدار بدهیم که اسلام دیگر تحت سیطره شما به واسطه عمّال خبیث شما، واقع نخواهد شد. روز قدس روز حیات اسلام است. باید مسلمین به هوش بیایند. باید بفهمند قدرتی را که مسلمین دارند.

حجت الاسلام والمسلمین انتظاری خاطرنشان کرد: روز قدس یادگاری بزرگ از امام خمینی(ره) برای تمام مسلمانان مظلوم جهان است تا مسلمانان جهان از ستم هایی که مستکبرین و ظالمان جهان بر ملت مظلوم فلسطین روا می کنند، غافل نمانند و همواره به یاد آنان باشند.

وی در خاتمه گفت: طلاب، روحانیون و اساتید استان آذربایجان شرقی نیز در این راهپیمایی عظیم با حضور پر شور و گسترده خود، خشم و انزجار خود را در خصوص جنایت های وحشیانه رژیم کودک کش و خبیث اسرائیل به گوش جهانیان رسانده و از ملت مظلوم و مسلمان منطقه، علی الخصوص فلسطین حمایت خواهند کرد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha