جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 357157
۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸
غلامی لرستان

حوزه/ معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان گفت:عالم فقید استاد علی آل کاظمی خدمات ارزنده و ماندگاری را برای مردم و حوزه های علمیه به یادگار گذاشته و پناهگاه طلاب بودند.

حجت الاسلام احمدرضا غلامی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با تسلیت درگذشت این عالم خدوم به محضر حضرت ولی عصر(عج)،رهبر معظم انقلاب ،حوزویان و مردم گفت:این عالم بزرگوار  تحت نظر تربیت پدر بزرگوارشان مرحوم آیت الله فرج الله کاظمی  توانستند همچون پدر در عرصه های سیاسی،علمی و حوزوی آثار گرانبها و خدمات ارزنده ای را از خود به یادگار بگذارند.

وی، با اشاره به اینکه این روحانی و عالم بزرگوار علاوه بر اینکه سال ها به فرمان امام راحل بعنوان امام جمعه پاکدشت به تبلیغ معارف و آموزه های اسلامی در بین مردم مشغول خدمت بودند، افزود:ایشان علاوه بر فعالیتهای علمی و حوزوی بعنوان نماینده مردم در حوزه انتخابیه سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی نیز خدمت کرده اند.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل تیلیغات اسلامی استان لرستان، در ادامه با اشاره به اینکه ایشان علاوه بر خدمت در حوزه و مجلس شورای اسلامی از نظر علمی و پژوهشی نیز دارای آثار و تالیفات متعددی بوده اند، ابراز داشت:ایشان در برنامه های مختلف خود همواره در راستای گسترش تفکر اعتقادی و ولایی کوشیدند و دین و مسئولیت خود را نسبت به امام ،انقلاب و آرمان های شهدا و نظام بخوبی انجام دادند.

حجت الاسلام غلامی، در پایان با اشاره به اینکه ایشان همواره در بین مردم مورد احترام و اعتماد خاصی بودند، خاطر نشان کرد:همه بزرگان انقلاب و حوزه که از نزدیک با این عالم بزرگوار ارتباط نزدیکی داشته اند به صراحت به اخلاق نیکوی ایشان اذعان دارند و به نیکی و خدمت از این عالم فرزانه یاد می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha