جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام توکل استاد اخلاق

حوزه/ ملت بزرگ ایران به حتم بار دیگر با حضور پر شور خود در انتخابات آتی به دنیا ثابت خواهند کرد که پشیبانی محکمی برای انقلاب، نظام و رهبری هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از مازندران،  استاد سید رحیم توکل، امروز در نشست هم اندیشی با برخی رسانه ها استان اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم در کشور، برضرورت حضور حداکثری آحاد جامعه در این دو انتخابات تأکید کرد و گفت: به حتم حضور حداکثری مردم موجب تقویت جایگاه انقلاب و نظام خواهد شد.

وی حضور حداکثری مردم در انتخابات هفتم اسفند ماه را یک وظیفه و تکلیف شرعی و ملی دانست و خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران به حتم بار دیگر با حضور پر شور خود در انتخابات آتی به دنیا ثابت خواهند کرد که پشیبانی محکمی برای انقلاب، نظام و رهبری هستند.

استاد  توکل با بیان این که در کشورمان محدودیتی برای کاندیداتوری در انتخابات وجود ندارد، افزود: اما کسانی که در این میدان حضور پیدا می کنند باید در دل مردم جای باز کنند و ملاک و معیار مردم در رأی دادن نیز همین مسأله است.

استاد درس خارج فقه ، رسالت رسانه ها در تقویت حضور پر شور مردم در انتخابات را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: رسانه ها باید زمینه آگاهی بخشی جامعه نسبت به انتخابات را فراهم کنند.

استاد توکل در بخش دیگری از سخنان خود به به جایگاه ولایت و رهبری در نظام اسلامی، گفت: تقویت جایگاه ولایت و رهبری در نظام اسلامی یک تکلیف مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

استاد درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه، ولایت و رهبری را عامل وحدت و همدلی در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: رهبری تفرقه را به وحدت و همدلی تبدیل می کند و همین امر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی اختلاف و تفرقه را خواسته اصلی دشمنان دانست و افزود: کسانی که از اختلاف خوشحال هستند و سود می برد دشمن انقلاب و نظام هستند.

استاد درس خارج فقه و اصول حوزه در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که تفرقه و اختلاف مشکلات زیادی را برای کشور در پی خواهد داشت، گفت: باید در آستانه انتخابات مهم هفتم اسفند آحاد جامعه با هم وحدت داشته باشند تا شاهد برگزاری یک انتخابات پر شور باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسین زحمتکش IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
    0 0
    علاقه مندی به آیت الله توکل بیش از حد تصور است ایشان استاد اخلاق بسیاری از مازندرانی هستند