دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
انتخابات

حوزه/ استاد حوزه و عضو انجمن اصول فقه تصریح کرد: آن چه در شرایط فعلی بسیار لازم است این که اهمیت و حساسیت حضور در انتخابات مجلس خبرگان برای مردم به درستی تبیین و تشریح شود.

حجت الاسلام و المسلمین حسن مصباحی مقدم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: جایگاه رفیع مجلس خبرگان بسیار واضح و روشن است اما همین امر باید به مردم با زبان روز و قابل فهم بیان شود تا آحاد ملت با احساس وظیفه بیشتر و بهتری در پای صندوق های رای حاضر شوند.

وی افزود:در کنار مساله اهمیت اصل حضور باید شاخصه های کاندیدای اصلح نیز مورد توجه قرار گیرد و نخبگان حوزه و دانشگاه در این راستا رسالت مهمی بر دوش دارند.

این محقق و پژوهشگر حوزوی همچنین با تاکید بر این که هدف دشمن از جنگ روانی اخیر این است که باور مردم به اهمیت و ضرورت مجلس خبرگان تضعیف شود، گفت: آن ها در واقع می خواهند که در افکار عمومی جامعه به خصوص نسل جوان این تردید شکل گیرد که اصلاً چرا باید در انتخابات مجلس خبرگان شرکت کنیم و اساساً یکی از اهداف مهم دشمن در توطئه نفوذ همین است.

وی خاطرنشان کرد: همان طور که مقام معظم رهبری نیز تاکید نمودند همه باید در انتخابات حاضر شوند حتی کسانی که اعتقادی به نظام ندارند می بایست برای تامین امنیت کشور و حفظ اقتدار ملی در این امر به طور جدی مشارکت کنند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha