یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
انتخابات

حوزه/ استاد حوزه بر لزوم حضور آحاد مردم به ویژه نسل جوان در عرصه انتخابات با درنظرگرفتن اصل احساس مسئولیت و بصیرت لازم تاکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید رسول جعفری آملی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: هم انتخابات مجلس خبرگان رهبری و هم انتخابات مجلس شورای اسلامی در جای خود اهمیت و حساسیت بسیاری دارد که می طلبد آحاد ملت حضور حداکثری و آگاهانه در این دو انتخابات داشته باشند.

وی با بیان این که حضور در انتخابات به منزله حمایت از انقلاب و نظام اسلامی و پاسداری از میراث امام و خون مطهر شهیدان است، گفت: هدف و طرح اصلی دشمنان این است که مردم حضور بسیار کمرنگی در این دوره از انتخابات داشته باشند تا به این طریق بتوانند اهداف شوم خود در مساله نفوذ را دنبال کنند.

مدرس جامعه المصطفی العالمیه همچنین تاکید کرد: حضور با صلابت و انتخاب افراد اصلح برای این دوره مجلس به ویژه مجلس خبرگان باعث می شود که دشمن در رسیدن به اهدافش ناکام شده و به این وسیله دل دوستداران انقلاب اسلامی در همه جای عالم شاد و خرسند گردد.

وی بیان داشت: ان شاءالله در روز هفتم اسفند ملت ما همان طور که در انتخابات های قبلی، چشم جهانیان را به سوی خود خیره ساخت، این بار همه حماسه بزرگ دیگری خلق کرده و زمینه اقتدار روز افزون نظام اسلامی را در دنیا فراهم می نماید.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha