دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
انتخابات

حوزه/ یک پژوهشگر و محقق دینی گفت: نقش روحانیون در ایجاد بصیرت و روشنگری به مردم برای انتخاب درست بر اساس معیارهای اصلح بی بدیل است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از خرم آباد؛محمد میرزایی مقدم ظهر امروز در کارگاه آموزشی تخصصی مبلغان طرح هجرت که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد افزود:مبلغان وظیفه سنگینی در رابطه با روشنگری اذهان عمومی جامعه دارند و باید با برشمردن معیارهای انتخاب اصلح، به بصیرت افراد کمک نمایند.

وی با بیان اینکه انتخابات پیش روی مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی انتخاباتی مهم و سرنوشت ساز است تصریح کرد:مبلغان تلاش کنند تا با تنظیم محورهای تبلیغی خود در ایام انتخابات به ویژگی های انتخاب اصلح و بیان این ویژگی ها برای مردم بپردازند.

این استاد دانشگاه و فعال فرهنگی با بیان اهمیت انتخابات خبرگان رهبری خاطر نشان کرد:اهمیت انتخابات به گونه ای است که مجلس خبرگان تعیین کننده شخص اول نظام  است.

میرزایی مقدم با بیان این که یکی از مهمترین وظایف مجلس خبرگان رهبری نظارت بر دستگاه هایی است که زیر نظر مقام معظم رهبری فعالیت می کنند، افزود:مبلغان باید افراد را نسبت به احساس اهمیت انتخابات خبرگان رهبری و وظایف این مجلس آگاه نمایند.

وی یادآور شد: مبلغان برای حضور و مشارکت حداکثری مردم جهت شرکت در انتخابات تلاش کنند و مردم را نسبت به نتایج حضور مردم و شکست نقشه های دشمنان آگاه نمایند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha