جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام محمود عیسوی

حوزه/ مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات استان قم ، وجود نسل جوان تحصیلکرد و انقلابی را بهترین سرمایه کشور به منظور تحقق کامل اقتصاد مقاومتی دانست.

حجت الاسلام  عیسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با بیان این که وجود جمعیت جوان و تحصیل کرده در کشور یکی از بزرگترین مزایا و سرمایه های ملی ماست، اظهار داشت: البته هنر ما باید این باشد که از این فرصت به نحو مطلوب استفاده کرده و بتوانیم با استفاده از این سرمایه عظیم ، موتور اقتصاد مقاومتی را هر چه بیشتر و بهتر به حرکت درآورده و به سمت چشم اندازها و اهداف مقرر گام برداریم.

وی همچنین افزود: همان طور که مقام معظم رهبری در جلسه اخیر با مسئولان و کارگزاران نظام فرمودند ، گرچه کشور ما حدود یک درصد جمعیت جهان را در خود جای داده اما به لطف الهی ما چیزی در حدود هفت درصد منابع و سرمایه های طبیعی را در جهان در اختیار داریم که باید از آن حداکثر استفاده را در جهت قدرتمندتر شدن اقتصاد خود بکارگیریم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج اقشار و متخصصین سپاه قم همچنین با بیان این که کشور ما در حال حاضر با مشکلات عدیده اقتصادی روبروست، گفت: راه نجات از این دست مشکلات بعد از توکل بر خدا، تکیه بر توانایی های درون کشور و اهتمام به اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: هم مردم و هم نخبگان و هم مسئولان و رسانه ها در این خصوص باید دست به دست هم بدهند تا ان شاالله در سال جاری و سال های آتی شاهد رونق و تحولی در عرصه اقتصاد کشور با محوریت اقتصاد مقاومتی باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha