پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
فرخ فال

حوزه/ رسانه نقش مهمی در حفظ و انتقال پیام و مفاهیم دینی و مباحث انقلابی در مقابل هجمه و فتنه و توطئه های سایبری و فضای مجازی از سوی دشمن بر عهده دارد.

حجت الاسلام و المسلمین احمد فرخ فال در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» ضمن تبریک روز خبرنگار به همه خبرنگاران با بیان اینکه نگاه عشق آمیز به رسانه داشته و همیشه از خبرنگار و رسانه زمانی که مراجعه می کنند، استقبال می کنم، گفت: رسانه ابزار مهم برای انتقال پیام در حوزه های مختلف است.

مدیر حوزه علمیه استان قم با تاکید بر اینکه نقش رسانه در ابعاد مختلف قابل انکار نیست، بیان داشت: دلیل مطلب آن است که نبض فرهنگ انقلاب و جامعه در دست رسانه است و خبرنگاران هم از جمله قشرهای بسیار زحمت کش در جامعه هستند.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه افزود: رسانه نقش مهمی در حفظ و انتقال پیام و مفاهیم دینی و مباحث انقلابی در مقابل هجمه و فتنه و توطئه های سایبری و فضای مجازی از سوی دشمن بر عهده دارد.

وی ابراز داشت: با وجود حجم و تراکم فشار و تبلیغات سوء دشمن علیه انقلاب و اسلام در دنیا که خیلی هم زیاد است و به شکل های مختلف مانند ماهواره در حال اجراست؛ اما رسانه و خبرنگاران ما همیشه در مقابل این هجمه ها بیدار و هوشیار بوده و بیدار هستند و هر روز آماده تر از گذشته در حال انجام وظیفه و حفظ و حراست می باشند.

حجت الاسلام و المسلمین فرخ فال با تاکید بر اینکه خبرگزاری حوزه گل سرسبد در انجام رسالت خود می باشد، اظهار داشت: گواه مطلب آن است تمام خبرگزاری هایی که در داخل کشور در حال فعالیت هستند، سالم ترین و مطمئن ترین خبر را  از خبرگزاری حوزه علمیه دریافت می کنند.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه در پایان خاطرنشان ساخت:‌ لازم است از خبرنگاران و به خصوصی طلبه هایی که در این خبرگزاری با وجود همه مشکلات و با تمام وجود و علاقه و با صلابت  در حال فعالیت هستند، قدردانی و تشکر کنیم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha