جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
برگزاری چهل و ششمین همایش سالانه «روش زندگی اسلامی» در آمریکا

حوزه/ همایش سالانه «روش زندگی اسلامی» با موضوع هویت به همت انجمن دانشجویان مسلمان آمریکای شمالی، در شهر فینیکس، برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، چهل و ششمین همایش سالانه «شیوه زندگی اسلامی» به همت انجمن دانشجویان مسلمان آمریکای شمالی،  در شهر فینیکس، پایتخت ایالت آریزونا در آمریکا برگزار می‌شود.

همایش امسال با موضوع «هویت» در روزهای 22-25 دسامبر ، یعنی 4 ماه دیگر در هتل هیات رجنسی شهر فینیکس تشکیل خواهد شد.

فعالیت‌های این همایش شامل شرکت در سخنرانی‌ها، کارگاه‌های آموزشی تعاملی، رقابت‌های قرآنی، اجتماعات دانشجویی، تجمعات خواهران و بحث‌های سیاسی می‌باشد.

از عالمان مذهبی سرتاسر دنیا برای ایراد سخنرانی در موضوعات مرتبط اسلامی از جمله نقش اسلام در زندگی روزمره دعوت به عمل آمده است.

میهمانان دعوت شده به این همایش اسامه عبدالغنی، سیدعباس عالیه، امام محمد العاصی، فرخ سکالش‌فر، حمزه سوداگر، رسول نقوی، عبدالعلیم موسی، عباس قاسمی و مریم قاسمی می‌باشند.

انجمن دانشجویان مسلمان آمریکای شمالی؛ یادگار شهید چمران

این انجمن یک سازمان مستقل عام‌المنفعه است که در سال 1970 میلادی توسط شهید دکتر مصطفی چمران، در ایالت آریزونای آمریکا تاسیس شد. هدف اصلی این انجمن ایجاد وحدت در میان جامعه مسلمانان و تبلیغ پیام واقعی اسلام با استفاده از اصول قرآن، آموزه‌های حضرت محمد، ائمه معصوم و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha