جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پورمحمدی مصطفی

حوزه/ وزیر دادگستری با تاکید بر این که خداوند بر پیشانی منافقان کور دل مهر خفت وخواری و درماندگی حک کرده است، گفت: کوردلان بدانند امام(ره) و رهبر معظم انقلاب در قلب مردم آزاده جای دارند و تمام رفتار امام(ره) با منافقین همواره براساس دستورات اسلام بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی، شامگاه یکشنبه در جلسه شورای اداری استان لرستان با بیان این که شهیدان رجایی و باهنر را منافقان کوردل و سنگدل از انقلاب ما گرفتند، منافقان همواره در صدد ضربه زدن به اسلام و انقلاب بوده اند، اما باید بدانند ملت ایران اسلامی روی عقاید و آرمان های خود تا ابد ایستاده است و اجازه تعدی دشمن به آب و خاک خود را نخواهد داد.

وی با بیان اینکه عمر دولت شهید رجایی کوتاه بود، افزود:تاثیر گذاری خدمت خالصانه و مردمی این دولت به مردم برای همیشه در اذهان عمومی نقش بسته است و هرگز از خاطر مردم فراموش نخواهد شد.

وزیر دادگستری با اشاره به این که شهدا ره صد ساله را یک شبه طی نمودند، تصریح کرد:برای جاودانه شدن در بین مردم باید خدمت ما به آنان رنگ و بوی خدایی بگیرد و تلاش کنیم که همیشه خدمت خالصانه به مردم فهیم را سرلوحه فعالیتهای خود قرار دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پور محمدی با اشاره به اینکه فرهنگ انقلاب اسلامی، فرهنگ ایثار، شهادت و خدمت خالصانه است، خاطر نشان کرد: شهیدان رجایی و باهنر معلمان این فرهنگ خالص بوده اند.

وی با اشاره به اینکه دنیای خدمت به مردم بر دو دنیای رحمانی و شیطانی بنا نهاده شده است، افزود:باید با ترویج فرهنگ انقلابی در بدنه دولت بتوانیم امثال شهیدان رجایی و باهنر و دلسوزانی این چنین برای نظام و انقلاب تربیت نماییم.

وزیر دادگستری با اشاره به اینکه در طول انقلاب اسلامی همواره با مردم صادقانه و شفاف برخورد شده است، بیان داشت:این رفتار صادقانه و خدمت خالص مسئولان به نظام برگرفته از فرهنگ ناب اسلام و اعتقادات دینی ماست که اساس و پایه انقلاب اسلامی نیز بر این اصل بنا نهاده شده است.

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در طول عمر با برکت خود ذره ای از اهداف و آرمان های اسلامی خود دور نشده است، تصریح کرد:در تمامی امورات اجرایی انقلاب و کشور، اصل آموزه های دبن مبین اسلام اجرا شده است.

رژیم صهیونیستی و عربستان؛ حامیان واقعی منافقین

وی در ادامه با اشاره به اینکه منافقین کوردل در اردوگاه های خود با وجود سخت ترین اقدامات مراقبتی از سایه خود نیز هراس دارند، افزود:امروز زندگی منافقین با لعن و نفرین مردم مظلوم همراه است و خداوند بر پیشانی این کوردلان مهر خواری و درماندگی را حک کرده است.

وزیر دادگستری با اشاره به اینکه کسی که به ملت خود خیانت کند، به اندازه پست ترین شی نیز در بین ملت جایگاهی ندارد، تصریح کرد:خائنان به ملت و مردم بدانند سرنوشتی همچون منافقان دارند.

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی و عربستان از حامیان منافقان و تروریست ها هستند، خاطر نشان کرد:دشمنان اسلام و انقلاب بدانند ملت ما برای حفظ کیان انقلاب اسلامی خون های بسیاری را در این راه هدیه نموده است و همواره بر سر پیمان های راستین خود استوار است.

رفتار امام با منافقین براساس دستور اسلام بود

وی با اشاره به اینکه امروز دشمنان اسلام و انقلاب سعی دارند جایگاه و اهداف امام(ره) را در بین مردم وارونه جلوه دهند، گفت:کوردلان و منافقان بدانند امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب در قلب مردم آزاده جای دارند و تمام رفتار امام با منافقین همواره براساس دستورات اسلام بوده است.

وزیر دادگستری در پایان با اشاره به اینکه امروز نیز مردم ما با حرکت در سایه ولایت و منویات مقام معظم رهبری، توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی می کنند، افزود:پیوند مردم با ولایت پیوندی استوار و ناگسستنی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha