یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 392383
۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱
علی موسوی - کانون مساجد لرستان

حوزه / مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان گفت:مساجد نقش به سزایی در تربیت دینی و انقلابی نسل نوجوان و جوان جامعه دارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از خرم آباد؛حجت الاسلام سید علی موسوی ظهر امروز در نشست اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد در پر کردن اوقات فراغت مخاطبان نقشی اثر گذار دارند افزود:برنامه های اوقات فراغت در کانون های فرهنگی هنری مساجد باید به گونه ای باشد که علاوه بر جذب نسل جوان جامعه به مساجد، در نهادینه سازی فرهنگ دینی و افزایش انگیزه و روحیه این نسل نیز موثر  باشند.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان با بیان اینکه مساجد علاوه بر آشنایی مخاطبان با برنامه و فعالیتهای قرآنی باید در جهت تربیت انقلابی نسلی جوان و پویا نیز فعال باشند تصریح کرد:برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد باید هدفمند و با محتوا باشد و در این خصوص رابطان کانون های فرهنگی هنری مساجد باید تمام تلاش خود را بکار گیرند.

وی در پایان با اشاره به اینکه رابطان کانون های فرهنگی هنری مساجد باید در اتمام طرح اوقات فراغت گزارش عملکرد خود را ارائه دهند خاطر نشان کرد:عملکرد رابطان و کارشناسان کانون های فرهنگی هنری در پایان طرح اوقات فراغت ارزیابی خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha