یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 392365
۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹
حجت الاسلام عابدین درویش پور رئیس ستاد اقامه  نماز لرستان

حوزه / مدیر ستاد اقامه نماز استان لرستان از اجرای طرح شیوه های جذب نماز با عنوان طرح محراب با حضور طلاب مدارس علمیه استان لرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از لرستان، حجت الاسلام عابدین درویش پور با بیان اینکه در طرح محراب طلاب مدارس علمیه استان با آخرین شیوه ها و راهکارهای پژوهشی نماز بصورت مطالعاتی آشنا خواهند شد گفت:در این طرح طلاب مشغول به تحصیل در مدارس ، به اجرای مطلوب برنامه های ستاد اقامه نماز کمک می کنند.

وی با اشاره به ضریب نفوذ کلامی مبلغان و طلاب در بیان جذب آموزه های دینی از جمله نماز افزود:روحانیون و طلاب با استفاده از فن بیان خود می توانند با ارائه شیوه های نوین در تشویق و ترغیب گروههای سنی مختلف جامعه به نماز نقش موثری داشته باشند.

مدیر ستاد اقامه نماز استان لرستان از طرح نسیم رحمت با حضور مبلغان در دو بخش خواهران و برادران با همکاری آموزش و پرورش خبر داد و تصریح کرد:طرح نسیم رحمت با هدف افزایش انگیزه اقامه نماز اول وقت در بین جامعه مخاطب دانش آموز برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام درویش پور با اشاره به اینکه در طرح نسیم رحمت مبلغان خواهر و برادر پس از فراگیری آموزش های حضوری،غیر حضوری و کارورزی فعالیت تبلیغی خود در مدارس را انجام خواهند داد اظهار داشت:مبلغان زیر نظر اساتید مجرب حوزه به مدت ۱۲۰ ساعت آموزش و راهکارهای جذب و نهادینه کردن فرهنگ نماز را فرا می گیرند.

وی با بیان اینکه تلاش می شود طرح نسیم رحمت برای شهرستان های استان لرستان نیز اجرا شود یادآور شد:با انعقاد تفاهم نامه همکاری با آموزش پرورش و پس از معرفی مبلغان خواهر و برادر آموزش تبلیغی آنان آغاز خواهد شد.

مدیر ستاد اقامه نماز استان لرستان در پایان با اشاره به اینکه بیش از ۹۰ درصد کارگاه های آموزشی ستاد اقامه نماز ویژه مخاطبان با آموزش مبالغان برای گروههای خاص مخاطبان و جامعه هدف برگزار می شود اظهار داشت:برگزاری نشست ها برای خانواده ها،دانشجویان،دانش آموزان و کارکنان دستگاههای اجرایی استان با حضور مبلغان و روحانیون متخصص در حوزه نماز برگزار  می شود که در این کارگاههای شیوه های جذب نماز به مخاطبان با ضریب نفوذ مبلغان بیان خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha