شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شهید رجایی و شهید باهنر

حوزه/ استاندار لرستان شهیدان رجایی و باهنر را الگوهای مدیریت جهادی کارآمد خواند و تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از لرستان، هوشنگ بازوند، امروز در مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر، در حوزه علمیه کمالیه خرم آباد، گفت: شهیدان رجایی و باهنر الگوهای مدیریت جهادی کارآمد بودند و باید همه دلسوزان و خدمتگزارن نظام ، خدمت خالصانه این بزرگواران را سرلوحه فعالیت خود قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه همه مسئولان و مردم باید با عزم جدی و همتی والا راهکارهای اقتصاد مقاومتی را در ابعاد و زوایای زندگی خود پیاده نمایند، تصریح کرد:اقتصاد مقاومتی باید به یک گفتمان غالب در جامعه تبدیل شود و این امر محقق نخواهد شد مگر آنکه پیش شرط های آن را بکار گیریم.

استاندار لرستان، مشارکت همگانی را از جمله اولین راهکار اجرای تبیین اقتصاد مقاومتی برشمرد و خاطر نشان کرد:همه باید در اجرای راهبردهای اقتصاد مقاومتی دخیل و کوشا باشیم.

بازوند ادامه داد: می توان اقتصاد مقاومتی را همانند گفتمان های عاشورا و اربعین، انقلاب و دفاع مقدس در بین مردم تبلیغ، تبیین و نهادینه کرد.

وی ،پیش شرط دوم اقتصاد مقاومتی را مدیریت عقلانی برشمرد و ابراز داشت: راهکارهای عملیاتی سازی و ایجاد گفتمان های اقتصاد مقاومتی باید با انجام کار دقیق و کارشناسی صورت گیرد.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه مدیریت جهادی از دیگر پیش شرط های تحقق اقتصاد مقاومتی است، یادآور شد: در این زمینه حوزه های علمیه، دانشگاه ها و مراکز آموزش علمی باید با سرعت و جهش طرح های نو و خلاق را ارائه نمایند.

یازوند در پایان با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی است، افزود:در عملیاتی سازی اقتصاد مقاومتی، علاوه بر مدیریت کارآمد و جهادی، مردم نیز نقش بی بدیلی دارند و باید با وحدت و همدلی در جهت تحقق این اصل حرکت کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha