چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کد خبر: 391997
۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹
قرارگاه فرهنگی

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه استان لرستان از اعزام خواهران مبلغ و طلاب مدارس علمیه این استان به نهادها و دستگاههای اجرایی- فرهنگی استان در قالب طرح قرارگاه فرهنگی خبر داد.

سمیه عزیزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرّم آباد با اعلام این خبر گفت:با انعقاد تفاهم نامه همکاری حوزه علمیه خواهران استان لرستان و نهادهای اجرایی فرهنگی این استان، طلاب و مبلغان با حضور در برنامه های تبلیغی این نهادها با عنوان طرح قرارگاه فرهنگی به تبلیغ و تبیین آموزه های دینی در بین مخاطبان می پردازند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون فراخوان طرح قرارگاه فرهنگی به مدارس علمیه استان لرستان ابلاغ شده است افزود:در این طرح مدیران ،اساتید و کادر علمی آموزشی مدارس علمیه نسبت به معرفی طلاب و مبلغان مستعد و دارای فن بیان در این طرح اقدام خواهند کرد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان با اشاره به اینکه در این طرح که برای سال تحصیلی آینده با آموزش خواهران مبلغ در برنامه ها و گفتمان های مشاوره ای نهادهای فرهنگی برگزار خواهد شد بیان داشت:حضور اثر گذار خواهران مبلغ در برنامه های دینی ،فرهنگی و اجتماعی می تواند در پیشگیری از آسیب های اجتماعی اثر گذار باشد و موجبات ارتقاء بینش و بصیرت دینی فرهنگی مخاطبان در زمینه مسائل فرهنگی را بدنبال داشته باشد.

عزیزی، مشاوره چهره به چهره ،آموزش قرآن ،برگزاری کارگاههای آموزشی تربیت فرزند و فرزند پروری ،راههای تقویت بنیان خانواده و همچنین پیشگیری از آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد را از مهمترین برنامه های حضور مبلغان در بین بانوان جامعه برشمرد.

وی در پایان با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن گفت:امروز دشمنان اسلام و انقلاب تمام سعی خود را برای مخدوش کردن بنیان خانواده و سبک زندگی اسلامی ایرانی به کار گرفته اند و برای مقابله با این ناتوی فرهنگی باید اطلاعات لازم به خانواده ها و جوانان انتقال یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha