یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام پاکدامن

حوزه / مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه خرم آباد گفت:حفظ روحیه انقلابی خنثی کننده توطئه های دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از خرم آباد؛ حجت الاسلام پاکدامن امروز در همایش روز جهانی مساجد با بیان اینکه ایجاد بصیرت دینی و سیاسی از مهمترین کارکردهای مساجد در جوامع مسلمان و انقلاب اسلامی است اظهارداشت:مساجد به عنوان مراکز ثقل فعالیت های دینی و سیاسی نقشی مهم در ارتقاء بصیرت دینی و سیاسی مردم دارند و باید به خوبی بتوانند با برگزاری برنامه های هدفمند و با محتوا مطالبات مقام معظم رهبری را محقق سازند.

وی با بیان اینکه امروز باید بصیرت افزایی  در راس امور اجرایی برنامه های مساجد باشد تصریح کرد:از سال ۷۳ به بعد رهبر معظم انقلاب نسبت به ارتقاء بصیرت افزایی در مساجد تاکید ویژه ای داشته اند به گونه ای که بارها در بیانات خود نسبت به موضوع بصیرت نگاه خاص و ویژه ای داشته اند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه خرم آباد با بیان اینکه مساجد باید محل پرورش نیروهای مومن و انقلابی برای نظام اسلامی باشند خاطر نشان کرد: فعالان مساجد باید تلاش کنند با تربیت و کادر سازی برای نظام اسلامی نیروهای جوان،انقلابی و وارسته را تحویل نظام اسلامی دهند.

حجت الاسلام پاکدامن با بیان اینکه حفظ روحیه انقلابی و توجه به آرمان های انقلاب اسلامی از دیگر رسالت های فعالان دینی و فرهنگی در مساجد است بیان داشت:مساجد باید همانند خون تپنده در قلب جوامع اسلامی باشند و به خوبی این خون را به قلب جوامع مسلمان پمپاژ نمایند.

وی با بیان اینکه استکبار ستیزی و دشمن شناسی از دیگر کارکردهای مساجد است افزود:مساجد باید مرکز ترویج شعائر و آرمانهای نظام و انقلاب باشند و تلاش کنند اهداف دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی سازند.

حجت الاسلام پاکدامن در پایان خاطر نشان کرد:حفظ بصیرت دینی و سیاسی تضمین کننده عزت دنیوی و اخروی برای انسان هاست و باید روز به روز با حربه ها و ترفندهای فرهنگی دشمن چه در فضای عمومی و چه در فضای مجازی مبارزه نماییم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha