شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
آغاز سال تحصیلی  طلاب حوزه علمیه شهرستان تاکستان

حوزه/ طلاب و اساتید باید روحیه انقلابی بودن و انقلابی ماندن را در حوزه های علمیه به خوبی حفظ نموده و اجازه ندهند که این روحیه درحوزه های علمیه تضعیف شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی  طلاب حوزه علمیه شهرستان تاکستان، با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص انقلابی بودن حوزه های علمیه گفت: طلاب و اساتید باید روحیه انقلابی بودن و انقلابی ماندن را در حوزه های علمیه به خوبی حفظ نموده و اجازه ندهند که این روحیه درحوزه های علمیه تضعیف  شود.

 نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری به جایگاه ممتاز روحانیت و پیوند مردم با این قشر اشاره و خاطرنشان کرد: ملت ایران با روحانیت پیوندی ناگسستنی داشته و خواهند داشت و این دو را نمی توان ازهم جدا نمود.

امام جمعه تاکستان تصریح کرد: آنچه امروز این کشور را از همه خطرات و توطئه ها مصون نگه داشته، هوشیاری ملت ایران، رهبر معظم انقلاب و پیشرفت های بی نظیری است که در همه عرصه های علمی، نظامی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی انجام گرفته است.

وی در ادامه به شعار سال از سوی مقام معظم  رهبری در رابطه با  اقتصاد مقاومتی و وظیفه  امروز طلاب حوزه علمیه اشاره کرد و گفت:‌ طلاب حوزه های علمیه  باید بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی که  امروز سکاندار این نظام بر آمده از خون شهداست را به خوبی در جامعه  تبیین نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی با تأکید بر خودسازی و تحصیل علم از سوی طلاب، بیان داشت: طلاب، خودسازی، جدیت و تلاش در جهت  فراگیری علوم  حوزوی  را بیش  از همیشه در الویت قرار داده و همیشه حضوری منظم در کلاس های درس داشته باشند.

عضو خبرگان رهبری بر برنامه ریزی منظم از سوی مدیران و اساتید حوزه علمیه برای طلاب تاکید و عنوان کرد: یکی از مهمترین و بارزترین مسائل در حوزه های علمیه، مباحث آموزشی است که قوام حوزه های علمیه به علم آموزی، تدریس و قوت علمی است.

امام جمعه تاکستان در پایان خاطرنشان ساخت: امروز نقش اساتید و برنامه ریزان در حوزه های علمیه برای فراگیری مسائل آموزشی بیش از پیش برای طلاب مهم است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha