سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 391001
۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴
حجت الاسلام سید حسن موسوی موینی امام جمعه محمدیه قزوین

حوزه / امام جمعه شهرستان محمدیه پیشرفت کشور را در گرو پیروی از ولایت و رهبری دانست و گفت: امروز دشمنان در تلاش هستند که بین ملت و نظام جمهوری اسلامی اختلاف و تفرقه بیاندازند، لذا همه باید مراقب این توطئه باشیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام  سید حسن موسوی موینی، در جشن دهه کرامت و ولادت باسعادت حضرت امام رضا (ع) تبعیت پذیری از ولایت را رمز موفقیت در برابر همه توطئه های دشمنان دانست و گفت: اگر امروز ایران اسلامی به این امنیت و آرامش و اقتدار دست پیدا نموده، به برکت خون شهدا و همچنین رهبری معظم انقلاب اسلامی که توانسته این کشور را در برابر همه توطئه ها و فتنه ها بیمه نماید.

امام جمعه شهرستان محمدیه، اطاعت از رهبری را پیروی از فرامین خدای متعال دانست و بیان داشت: اطاعت از رهبری و ولایت فقیه، درحقیقت، حمایت از اسلام و قر آن می باشد و باید همیشه منویات معظم له را اولویت تمام برنامه های خود قرار دهیم.

وی در پایان افزود: آغاز دهه کرامت با ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) بوده و پایانش با ولادت حضرت امام رضا(ع) همراه می باشد و این دهه  یادآور مهر و وفای کم نظیر یک خواهر نسبت به برادر خویش می باشد که الگویی مناسب برای دختران امروز است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha