جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
رسول شعبانی

حوزه/ امروز طلاب باید همزمان با تحصیل علوم به اخلاق نیز توجه داشته باشند تا بتوانند در مسیر موفقیت گام بردارند.

حجت الاسلام رسول شعبانی در گفتگو با خبرگزاری  «حوزه» از قزوین، ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی طلاب حوزه علمیه قزوین، جدیت و تلاش برای طلاب را با اهمیت دانست و گفت:  هنگامی که طلاب در این مکان معنوی و با ارزش حضور پیدا می کنند، باید متوجه شوند که در چه مکانی برای تحصیل  آمده اند.

استاد حوزه علمیه قزوین فراگیری دروس حوزوی و گوش دادن به نصایح اساتید را از مهم ترین رموز موفقیت یک طلبه دانست و بیان داشت: چنانچه اگر طلبه ای در کلاس درس به نصایح اساتید به خوبی گوش داده و حتی قبل از تدریس استاد، پیش  مطالعه داشته باشد، می تواند به خوبی در امتحانات نمره قبولی را کسب نماید.

وی به استقبال جوانان علاقمند به علوم حوزوی اشاره کرد و گفت: در این سال ها به برکت خون مطهر شهدا و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، حوزه های علمیه شاهد استقبال پرشور جوانان به حوزه علمیه  می باشد که جای شکرگزاری دارد.

حجت الاسلام شعبانی ادامه داد: حوزویان میراث دار این ذخیره پربها بوده و چه خوب است که همیشه آن را حفظ  نموده و با برنامه ریزی دقیق، نظام را بالنده تر از گذشته نماییم.

وی در پایان با تاکید براخلاق مداری توسط طلاب تصریح کرد: امروز طلاب باید همزمان با تحصیل علوم به اخلاق نیز توجه داشته باشند تا بتوانند در مسیر موفقیت گام بردارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha