سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام ابراهیم مظفری

حوزه / معاون امور طلاب ودانش آموختگان حوزه علمیه قزوین از رونمایی فیلم مستند طلبه شهید مظفری در ایام هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علاالدین صفی خانی، امروزدرجلسه هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس که در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزارشد ، به ضرورت شناساندن شهدای این استان به نسل جوان تاکید و گفت:  امروز وظیفه متولیان امراین است که بتوانند  شهدای دوران دفاع مقدس به ویژه روحانیت را به نسل نوجوان و جوان بیشتر بشناسانند.

معاون  امور طلاب ودانش آموختگان  حوزه علمیه قزوین به ماندگاری دفاع مقدس  در تاریخ انقلاب اسلامی اشاره وبیان داشت: جهت ماندگاری و جاودانگی حماسه دفاع مقدس یکی از وظایفی  که به عهده دست اندرکارن این است که کمیته ای تشکیل شود تا به شبهاتی که در رابطه با هشت سال دفاع مقدس خصوصا در میان نسل جوان ایجاد می کنند پاسخ بدهند.

وی از ساخت فیلم مستند  شهید مظفری درایام هفته دفاع مقدس خبرداد وعنوان داشت:ساخت  فیلم مستند شهید مظفری درمراحل  تصویربرداری و مصاحبه با  همرزمان این شهید  است که امیدواریم در ایام هفته دفاع مقدس از این فیلم رونمایی شود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha