یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
خادمان رضوی در قزوین

حوزه / مدیر حوزه قزوین گفت: امام رضا(ع) برای تشکیل محافل علمی و نشر علوم اهل بیت(ع) تلاش های فراوانی داشتند و امروز طلاب باید در زمینه علمی و ترویج معارف قرآنی و اسلامی و پژوهشی بیش از همیشه فعالیت داشته باشید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین علی عباسی، در مراسم حضور جمعی از خادمان حرم ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، در مدرسه  علمیه امام صادق(ع)، ضمن  تبریک  دهه کرامت، به تبیین ابعاد شخصیتی امام رضا(ع) پرداخت و گفت: استقبال ملت ایران از این خادمان بارگاه مطهر و نورانی نشان دهنده عشق  به امام رضا(ع) و ائمه معصومین(ع) می باشد.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین، با اشاره به تشکیل محافل علمی از سوی امام رضا (ع)، خطاب به طلاب حوزه علمیه  قزوین اظهارداشت: امام رضا(ع) برای تشکیل محافل علمی و نشر علوم اهل بیت(ع) تلاش های فراوانی داشتند و امروز شما طلاب حوزه علمیه باید در زمینه علمی و ترویج معارف قرآنی و اسلامی و پژوهشی بیش از همیشه فعالیت  داشته باشید.

عیادت مدیر سابق حوزه  قزوین

 خادمین بارگاه مطهر ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در ادامه برنامه های خود همچنین به عیادت حجت الاسلام  والمسلمین سید موسی ابراهیمی، مدیر سابق حوزه قزوین رفته و با اهدای پرچم متبرک رضوی، از خدای متعال برای این پدر شهید آرزوی سلامتی و شفای عاجل داشتند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha