شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه قزوین

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین عابدینی گفت: طلاب و روحانیون باید روحیه انقلابی را در خود تقویت کنند، چرا که بزرگانی همانند امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری، شیخ انصاری ها و ... از این ویژگی برخوردار بودند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی، امروز در مراسم اختتامیه دوره میثاق طلبگی حوزه علمیه استان قزوین که در اردوگاه شهید بابایی برگزارشد، بهره گیری و انس بیشتر طلاب حوزه های علمیه با قرآن را در زندگی روزمره با اهمیت دانست و اظهار کرد: ارزش همه کارهای ما وابسته به قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) است و اعمال کسانی که با ثقلین آشنا بوده و براساس قرآن و رهنمود اهل بیت(ع) عمل می کنند، از ارزش و اعتبار بیشتری برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: خدای متعال قرآن را بصیرتی برای انسان ها قرار داده، چراکه بینایی حقیقی تنها با انس با قرآن حاصل می گردد و اگر از این محبت الهی دور باشیم در حقیقت از نور الهی دور هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: بر اساس آیات الهی خدای متعال انسان ها را از تاریکی به سوی نور و روشنایی هدایت می کند، در واقع کسانی که به خدا توجه داشته باشند، عطش هدایت دارند و با لطف خدا هدایت می شوند.

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین به داشتن روحیه انقلابی در افراد تاکید کرد و بیان داشت: طلاب و روحانیون باید روحیه انقلابی را در خود تقویت کنند، چرا که بزرگانی همانند امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری، شیخ انصاری ها و ... از این ویژگی برخوردار بودند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha