شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
میثاق طلبگی قزوین

حوزه / مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: تربیت طلاب انقلابی ضرورت امروز و فردای جامعه اسلامی است و باید نسبت به این مهم اهتمام مضاعف داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، در مراسم اختتامیه دوره میثاق طلبگی حوزه علمیه قزوین که امروز در اردوگاه شهید بابایی برگزار شد، با تاکید بر لزوم تربیت طلاب عالم متخلق به اخلاق، اظهارداشت: تربیت طلاب انقلابی ضرورت امروز و فردای جامعه اسلامی است و باید نسبت به این مهم اهتمام بیش از پیش داشت و در راستای عملیاتی سازی منویات مقام معظم رهبری در خصوص حوزه های علمیه تلاش نماییم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: طلاب باید با تلاش  و کوشش به فراگیری دروس حوزوی و تهذیب نفس بپردازند و از استعدادهای خود در مسیر رشد و بالندگی اخلاق و تربیت در جامعه بهره ببرند.

مدیر حوزه  علمیه قزوین  با تاکید بر بهره گیری از فرصت ها، ابراز داشت: متقاضیان ورود به حوزه در دوره میثاق طلبگی انس خوبی با قر آن و خدای متعال برقرار کرده و باید بکوشند چنین روحیاتی را در تمام دوران زندگی طلبگی خود حفظ نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی در پایان، حضور به موقع در کلاس ها ی درس، مباحثه و تجزیه و تحلیل را از ویژگی های یک  طلبه موفق در حوزه عنوان کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha