جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
حجت الاسلام علی عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین با تاکید بر لزوم مخاطب شناسی، تصریح کرد: باید با مخاطب شناسی، خوراک فکری و دینی را با بهر گیری از رسانه و هنر در اختیار مخاطبان قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» باد تاکید بر ضرورت انتقال معارف اسلامی به تشنگان حقیقت، گفت: باید آموزه های مختلف دینی را با استفاده از ابزارهای نوین، در اختیار طالبان حق و حقیقت قرار دهیم.

وی ادامه داد: معرفی اسلام ناب محمدی(ص)، ماهیت فرقه های انحرافی، افشای توطئه های دشمنان، تبیین معارف اهل بیت(ع)، عفاف و حجاب، سبک زندگی اسلامی و ... از جمله موضوعات دارای اولویت می باشند که باید در رسانه ها و بهره گیری از ابزار هنر به آنها پرداخته شود.

مدیر حوزه علمیه قزوین با تاکید بر لزوم مخاطب شناسی، تصریح کرد: باید با مخاطب شناسی، خوراک فکری و دینی را با بهر گیری از رسانه و هنر در اختیار مخاطبان قرار  گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی یادآور شد: یکی از نقاط بسیار مهم اعتقادی ما وجود مقدس حضرت امام رضا (ع) در ایران است که می توانیم بسیاری از آموزه های دینی را با محوریت آن حضرت منتشر نموده و سیره وروایات حضرت را با زبان هنر به مخاطبین خود برسانیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha