یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
بانوان طلبه

حوزه/ معاون آموزش مدرسه علمیه فاطمیه(س) خرم آباد از فعالیت تبلیغی بیش از ۲۰۰ نفر از طلاب و دانش آموختگان این مدرسه در سطح جامعه خبر داد.

خانم صغری باقری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با بیان اینکه هم اکنون قریب به ۱۳۰ طلبه در مدرسه علمیه فاطمیه(س) خرم آباد به تحصیل علوم حوزه مشغول هستند، افزود:انجام مصاحبه از ۱۰۵ پذیرفته شده آزمون کتبی ورود به حوزه برای تحصیل در این مدرسه نیز به اتمام رسیده است که نتایج این مصاحبه نیز شهریور ماه اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برای سال تحصیلی جدید نیز ظرفیت پذیرش طلبه در این مدرسه ۳۵ نفر اعلام شده است تصریح کرد:با پذیرش این تعداد طلبه آمار طلاب مشغول به تحصیل در این مدرسه به بیش از ۱۶۰ طلبه خواهد رسید.

معاون آموزش مدرسه علمیه فاطمیه(س) خرم آباد با بیان اینکه هم اکنون بیش از ۲۰۰ دانش آموخته و طلبه در حال تحصیل این مدرسه در سطح جامعه به تبلیغ و تبیین آموزه های دین مبین اسلام و اهل بیت(ع) مشغول  هستند بیان داشت:مبلغان با حضور در مدارس ،حلقات صالحین ،حسینیه ها و جلسات مذهبی علاوه بر بیان احکام و مسائل شرعی به تحکیم آموزه های مربوط به خانواده و اجتماع نیز خواهند پرداخت.

باقری در پایان با بیان اینکه مدرسه علمیه فاطمیه(س) خرم آباد به دلیل واقع شدن در مرکز این شهر مرکز پاسخگویی حضوری به سئوالات بانوان و مخاطبان است خاطر نشان کرد:اساتید و طلاب این مدرسه علاوه بر پاسخگویی و مشاوره حضوری به مراجعه کنندگان بصورت تلفنی نیز به سئوالات بانوان در زمینه های دینی پاسخ می دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha