یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 391680
۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶
مبلغان

حوزه / معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان لرستان از فعالیت تبلیغی بیش از ۸۰ مبلغ طرح هجرت در نقاط مختلف استان لرستان خبر داد.

حجت الاسلام محمد ولی پور، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، با اعلام این  مطلب اظهارداشت: مبلغان طرح هجرت با استقرار در مساجد و خانه های عالم روستاهای استان لرستان به تبلیغ و اشاعه آموزه های دین مبین اسلام و فرهنگ اهل بیت(ع) می پردازند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از ۸۰ مبلغ طرح هجرت در مناطق روستایی استان به تبلیغ مشغول اند افزود: مبلغان طرح هجرت علاوه بر اقامه نماز جماعت و پاسخگویی به احکام و سئوالات شرعی مخاطبان به آموزش قرآن و احادیث و همچنین بیان مباحث اعتقادی برای مخاطبان نیز خواهند پرداخت.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه در ایام تعطیلات مدارس در تابستان نیز مبلغان طرح امین نیز به عنوان مبلغ طرح کوتاه مدت هجرت در نقاط مختلف استان مشغول تبلیغ معارف دینی هستند بیان داشت:هم اکنون نیز بیش از ۴۰ مبلغ در مدارس استان لرستان با عنوان طرح امین در بین دانش آموزان علاوه بر اقامه نماز جماعت پاسخگوی سئوالات شرعی و شبهات دانش آموزان در زمینه های گوناگون هستند.

حجت الاسلام ولی پور با بیان اینکه در طول سال معاونت تبلیغ و تهذیب کارگاه های آموزشی برای مبلغان طرح هجرت و امین برگزار می کند تصریح کرد:در این کارگاه ها که زیر نظر اساتید مجرب حوزه برگزار می شود مبلغان با سرفصل ها و شیوه های نوین تبلیغ آشنا خواهند شد.

وی همچنین با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید و با ابلاغ بودجه لازم کارگاه های دانش افزایی و تلبس نیز برای مبلغان طرح هجرت و طلاب برگزار خواهد شد خاطر نشان کرد:در این کارگاه ها تلاش می شود تا چشم اندازهای تبلیغی برای مبلغان هجرت و همچنین مهارت های لازم برای طلابی که به ملبس می شوند نیز ارائه شود.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان لرستان در پایان با بیان اینکه امید می رود با برنامه ریزی های هدفمند و افزایش اعتبارات برگزاری کارگاه های آموزشی برای مبلغان افزایش یابد افزود:مبلغان با آموزش های به روز و هدفمند می توانند تبلیغی موثر و کارآمد در جامعه داشته باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha