چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
هاشمی نژاد - امام جمعه نور آباد

حوزه/ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نورآباد گفت: قبور مطهر امامزادگان مأمنی برای آرامش معنوی و روحی انسان ها هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت الاسلام سید جعفر هاشمی نژاد ظهر امروز در همایش تکریم امامزاده ابراهیم (ع) شهرستان نورآباد با اشاره به اینکه امامزادگان پلی معنوی میان انسان ها با ائمه معصوم (ع) هستند، اظهار داشت: مردم با زیارت قبور مطهر امامزادگان و راز و نیاز در این اماکن با توسل به ائمه اطهار(ع) به حاجات خود دست می یابند.

وی با بیان اینکه مردم شهرستان نورآباد با میزبانی از ۴ قبر مطهر نوادگان ائمه معصوم (ع) اوج ارادت خود را به خاندان اهل بیت (ع) نشان داده اند، تصریح کرد: ائمه معصوم(ع) منشأ خیر و برکت معنوی و آرامش روحی برای زوار هستند.

امام جمعه نورآباد خواستار رسیدگی به زیر ساخت های رفاهی امامزادگان شد و ابراز داشت:‌باید با تأمین زیر ساخت های رفاهی، بهداشتی و امنیتی، خدمات مطلوبی به زائران امامزادگان داده شود.

در ادامه، رئيس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نورآباد نیز با بیان اینکه حرم امامزادگان مکانی مناسب برای ترویج آموزه های دین مبین اسلام و معارف اهل بیت(ع) است، افزود: سازمان اوقاف همواره تلاش دارد زیرساخت های رفاهی و بهداشتی را در حرم امامزادگان ارتقاء دهد.

محمدی با بیان اینکه سازمان اوقاف و امور خیریه تلاش دارد فرمایش مقام معظم رهبری را مبنی بر اینکه امامزادگان باید به قطب فرهنگی در جامعه تبدیل شوند را محقق سازد، بیان داشت: اداره اوقاف در این راستا تلاش کرده است تا با برگزاری برنامه های متنوع مذهبی و دینی برنامه های قرآنی و اوقات فراغت را نیز در حرم امامزادگان برای زائران و مخاطبان اجرا نماید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha