شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام میرعمادی - لرستان

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت:استفاده از نیروی انسانی جوان راهی برای تحقق ابعاد اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان؛ حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میر عمادی ظهر  امروز در همایش نقش جوان ایرانی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی که در سالن فجر اداره ارشاد اسلامی پلدختر برگزار شد، با اشاره به اینکه جوانان به عنوان نیروی مولد و کارآفرین در جامعه محسوب می شوند اظهارداشت:امروز باید با حمایت از جوانان و باور کردن علم و ایده های این قشر مولد به اقتصاد و توسعه ایران اسلامی کمک نماییم.

وی با بیان اینکه باید حمایت از ایده های جوانان و استفاده از این ایده ها در جامعه توسط مسئولان بصورت یک فرهنگ عمومی در جامعه نهادینه شود تصریح کرد:در این خصوص باید مدیران دستگاه های اجرایی و نهادهای حمایتی تدابیر لازم را بکاو گیرند.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه باید با عزم ملی و وحدت و همدلی زمینه های تحقق اقتصاد مقاومتی را با بکارگیری نیروی انسانی جوان فراهم آوریم خاطر نشان کرد:مسئولان باید در مقام عمل به ایده های نو و خلاقانه جوانان بها دهند و با دادن تسهیلات مورد نیاز برای تولید این ایده ها به توسعه و اقتصاد کشور کمک نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی با اشاره به اینکه امروز متاسفانه تسهیلات کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی در اختیار افرادی قرا می گیرد که با این تسهیلات کار آفرینی و اشتغال زایی ندارند بیان داشت:تسهیلات اقتصاد مقاومتی باید در اختیار افراد توانمند ،ایده پرداز و شایسته قرار گیرد تا در راستای کارآفرینی و توسعه اقتصاد کشور مثمر ثمر باشد.

وی در پایان با بیان اینکه شهرستان پلدختر با غنی بودن ظرفیتها و پتانسلی های ویژه در بخشهای آب،خاک،گاز ،معادن می تواند در راستای کاهش آمار بیکاری استان موثر باشد افزود:باید با تمام توان از این ظرفیتها در راستای تولید مولد و اشتغال پایدار بهره گرفت و استفاده از توان نیروی انسانی جوان در این زمینه می تواند گره گشای ابعاد اقتصاد مقاومتی باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha