سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
 اختبار و تثبیت

حوزه / معاون آموزش مدرسه علمیه امام جعفر صادق (ع) ازنا از برگزاری دوره اختبار و تثبیت ویژه طلاب پذیرفته شده در آزمون کتبی و تهذیبی ورود به این مدرسه خبر داد.

حجت الاسلام عادل مهدوی کیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در خرم آباد با اعلام این خبر گفت:دوره اختبار و تثبیت در این مدرسه هم اکنون آغاز شده و به مدت یک ماه برای داوطلبان ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه هم اکنون قریب به ۷۰ طلبه در مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) ازنا از پایه های ۱ تا ۶ در این مدرسه به فراگیری علوم حوزه مشغول هستند افزود:با پذیرش۲۵ نفر طلبه ظرفیت جدید طلبه در این مدرسه به ۹۵ نفر خواهد رسید.

معاون آموزش مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) ازنا همچنین از موافقت حوزه برای ایجاد سطح ۲ حوزه در این مدرسه خبر داد و تصریح کرد:مهر ماه امسال علاقمندان به سطح ۲ حوزه می توانند به ادامه تحصیل در این مدرسه مشغول شوند.

حجت الاسلام عادل مهدوی کیا همچنین از فعالیت تبلیغی تعدادی از طلاب مدرسه علمیه امام جعفر صادق( ع) ازنا خبر داد و خاطر نشان کرد:طلاب با حضور در مدارس با عنوان طرح امین علاوه بر اجرای برنامه های مذهبی از جمله برگزاری نماز جماعت و پاسخگویی به سوالات شرعی به شبهات دینی دانش آموزان نیز پاسخ می دهند.

حجت الاسلام مهدوی کیا با بیان اینکه طلاب جوان باید با تجهیز علم خود به مسائل روز جامعه نیز مسلط باشند خاطر نشان کرد:طلاب باید فرصت های تبلیغی خود را در دوران تحصیل نیز قدر بدانند و تلاش کنند برای خود چشم انداز تبلیغی ترسیم نمایند تا نهادینه کردن آموزه های دین مبین اسلام و فرهنگ اهل بیت ع در سطح جامعه موفق باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha