چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
میثاق طلبگی

حوزه/ معاون آموزش مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) ازنا از ارتقاء سطح علمی و آموزسی این مدرسه خبرداد.

حجت الاسلام عادل مهدوی کیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه بیش از ۷۰ طلبه در مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان ازنا در حال تحصیل هستند ،گفت:این تعداد طلبه از پایه های ۱ تا ۶ و در سطح  یک حوزه به تحصیل در این مدرسه مشغولند.

وی با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید  پایه ۷ نیز برای علاقمندان به ادامه تحصیل حوزه در مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) ازنا راه اندازی می شود افزود:برای سال تحصیلی ۹۶_۹۵ نیز ظرفیت پذیرش طلبه در این مدرسه ۴۰ نفر اعلام شده است.

معاون آموزش مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) ازنا با بیان اینکه هم اکنون نیز برنامه های کلاس های تقویتی با تدریس طلاب مستعد، برای طلابی که در برخی دروس مشکل دارند اجرا می شود تصریح کرد:این برنامه با هدف ارتقاء پیشرفت تحصیلی طلاب صورت می گیرد.

حجت الاسلام مهدوی کیا در ادامه با اشاره به اهمیت مباحثه در حوزه برای ارتقاء دانش حوزوی و قدرت بیان در بین طلاب گفت:مباحثه به نوعی تمرین درس برای طلبه محسوب می شود و موجب مرور دروس حوزه برای طلاب خواهد شد.

وی با بیان اینکه امروز باید با برنامه ریزی های منسجم اهمیت مباحثه در حوزه با نگاه ویژه ای دنبال شود اظهار داشت:مباحثه همچنین موجب قدرت بیان و جرات تبلیغ طلاب، در محافل متعدد خواهد شد و ضریب نفوذ کلام مبلغان را نیز افزایش خواهد داد.

معاون آموزش مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) ازنا در پایان با اشاره به برگزاری برنامه های  فرهنگی بصورت هفتگی از جمله دعای کمیل،ندبه و همچنین برنامه های گرامیداشت مختلف تقویم جمهوری اسلامی در این مدرسه یادآور شد:علاوه بر برگزاری برنامه های فرهنگی ،برنامه های ورزشی از جمله فوتسال،شنا و کوهپیمایی نیز با شرکت طلاب علاقمند به شرکت در این رشته ها برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha