شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام سید قاسم کاظمی نسب

حوزه/ مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه فجر استان فارس، از برگزاری دوره آموزشی تخصصی یک روزه راهیان نور دانش آموزی، دانشجویی و محلات ویژه ۸۰۰ نفر از روحانیون مبلغ و مبلغه استان فارس خبر داد.

حجت الاسلام سید قاسم کاظمی نسب، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در فارس گفت: به همت سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان فارس و به منظور ارتقاء سطح آگاهی و دانش تخصصی 800 نفر از روحانیون مبلغ و مبلغه بسیج محلات، دانش آموزی و دانشجویی استان فارس با مسائل مهم سفرهای راهیان نور، دوره تخصصی یک روزه برگزار می شود.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه فجر فارس افزود: این دوره تخصصی یک روزه با حضور اساتید و کارشناسان متخصص با موضوعات شیوه های تربیت دینی داری،  وکارگاه آموزشی راهیان نور برگزار می شود.

وی اعلام کرد: این دوره ها از روز سه شنبه 16 شهریورماه طلاب نورآباد، کازرون، خرامه، زرقان، مرودشت، سپیدان و فیروزآباد در شهر شیراز، پنجشنبه 18 شهریورماه لامرد، گراش، مهر، قبر و کارزین، خنج و جهرم در لارستان، پنجشنبه 25 شهریورماه روحانیون صفاشهر، اقلید، بوانات، پاسارگاد، ارسنجان در شهرستان آباده و در روز شنبه 27 شهریورماه مبلغین سروستان، داراب، فسا، زرین دشت، نی ریز و آباده طشک در شهرستان استهبان برگزار می شود.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه فجر فارس گفت: محل برگزاری این دوره پس از انجام سیر مراحل ثبت نام، متعاقبا اعلام خواهد شد.

حجت الاسلام کاظمی نسب اظهار داشت: علاقه مندان روحانی، جهت ثبت نام می توانند به سازمان بسیج طلاب و روحانیون و فرماندهان پایگاه های طلاب برادر و خواهر و شهرستان ها به نمایندگی های ولی فقیه مراجعه نمایند.

وی اضافه کرد: برگزاری چنین دوره های تخصصی ویژه مبلغین با توجه به نقش عمیق و تاثیر گذار به نظر می رسد ارتقای سطح این قشر می تواند تاثیر سازنده ای در انتقال معارف دینی به اقشار مردم در سفرهای زیارتی راهیان نورداشته باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha