جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی

حوزه / مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به تبلیغات مسموم دشمن برای انحراف جامعه، گفت: روحانیون باید با تبیین آموزه های دینی، مانع از انحراف جامعه به ویژه جوانان شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ازکرمانشاه حجت الاسلام و المسلمین سید حبیب الله موسوی در جمع طلاب و روحانیون مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان سنقر با اشاره به آیاتی از قرآن کریم عنوان داشت: "گرامی ترین شما نزد خداوند، پرهیزگارترین شماست"، خداوند متعال میزان سنجش کرامت و اکرام انسان را تقوا قرار داده است.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه اظهار داشت: طلاب و روحانیون باید بدانند که مسیری که انتخاب کرده اند به مراتب سخت تر از مسیر هموار زندگی است، لذا مراقبت و مواظبت و حفظ تقوا رمز موفقیت و پیشرفت مبلغان دین است.

این استاد حوزه بیان داشت: امروز جوامع اسلامی نیاز مبرم به طلبه و مبلغ دین دارند تا در طول زندگی دچار انحراف و بی توجهی به مسائل دینی نشوند، لذا طلبه ای می تواند جامعه را هدایت و به سعادت برساند که خود تقوای الهی را رعایت کند.

وی خاطر نشان کرد: مستکبران با استفاده از فرصت تبلیغ، افکار مسموم خود را در ذهن و فکر جوانان تزریق می کنند، لذا طلاب باید با جدیت بیشتر و ظرفیت بالایی که در امر تبلیغ و ترویج دین دارند، زمینه های هدایت جامعه و شناخت عمیق مردم از مسائل دینی را فراهم کنند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی با اشاره به تبلیغات گسترده دشمن عنوان داشت: امروز قرآن کریم مورد هجمه دشمن قرار گرفته است، چرا که قرآن را کانون وحدت و همبستگی مسلمانان می دانند و با تبلیغات سو قصد تخریب این کتاب آسمانی را دارند.

این استاد حوزه علمیه در ادامه افزود: خوشبختانه قرآن کریم چنان جاذبه ای در مناطق مختلف ایجاد کرده که جنایات و کشتار تروریست های تکفیری نیز نتوانسته از عشق و علاقه مسلمانان به این کتاب مقدس بکاهند.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه اظهار داشت: طلاب با شناخت عمیقی از قرآن کریم و ترویج دستورالعمل های این کتاب راهنما، بسترهای سعادت و کمال را در انسان ها ایجاد کنند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی در پایان بیان داشت: مباحثه، طلبه را سخنران خواهد کرد لذا روحانیون مباحثه و مطالعه و فن خطابه را مورد اهتمام ویژه قرار دهید.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha